Punk účes!


Tak toto je môj druhý pokus extravagantného účesu. Volám ho ,,Punk účes,,. Mojím prvým pokusom bol účes na obrázku pod textom, ktorý tiež vytvorite takým istým postupom, ako druhý účes.

Stačilo mať pri sebe len kvalitnú žehličku na vlasy, sponky, gumku do vlasov, dobrý gél a lak na vlasy. Ja som to robila pomocou žehličky značky Rowenta pri teplote 210°C. Vlasy som si  stiahla do gumky, približne vo výške uší. Potom som začala za pomoci žehličky na vlasy natáčať kučery, ktoré som následne zafixovala lakom. Boky mojich vlasov som dôkladne nagélovala. A následne som natočené vlasy začala pripínať sponkami a znova dobre nalakovala. Skúste to aj vy! Účes môže byť zaujímavý aj pri večerných príležitostiach. Je na vás, kde tento účes použijete.




Photo by Vladies
Vladies

5 komentárov:

  1. Vypadá úžasně!
    Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj,
    to se ti povedlo! Opravdu jako "pankáč". Možná to zkusím až se na to budu cítit.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.