Návšteva Bardejovských kúpeľov!


Tento víkend som bola v Bardejovských kúpeľoch na návšteve môjho deda, ktorý si tam prišiel ,,poležať˝ a zrekreovať sa. Bola to moja prvá návšteva pri dedovi, pretože tam ostáva ešte zvyšné dva týždne. Kým sme sa porozprávali, vystískali...a veď viete, ako to je, keď je človek ďalej od rodiny. Preto som stihla nafotiť len zopár fotiek.

Ale ak pôjdem nabudúce, tak možno sa mi tam podarí nafotiť nový outfit. Bola by som veľmi rada, keby mi to vyšlo, pretože je tam skutočne nádherne. Všetko je tak dokonale upravené, vidieť, že sa o to prostredie starajú. A ten čerstvý, povedala by som, že až ostrý vzduch, vďaka ktorému máte pocit, že ste v Tatrách. Tiež si tradične domov odnášam (ako vždy) typické Bardejovské oblátky, ktoré si môžete kúpiť s ktoroukoľvek náplňou od vanilkovej až po citrónovú. Výber je naozaj široký. Určite túto návštevu odporúčam každému. Pozrieť sa tam môže každý, nemusí sa tam váš rodinný príslušník ,,rekreovať˝.







Photo by Beáta
Vladies

2 komentáre:

  1. wooow keď som videla tieto fotky až mi srdiečko podskočilo. To je moje rodné mesto :)
    Súhlasím s Tebou, je to tam nádherné a keďže bývam v Prahe strašne mi to chýba.
    Krásne fotky :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak určite, že chýba. Domov nenahradí nič. Ale Praha je tiež krásna a ponúka viacero možnosti. Ďakujem pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.