Welcome to Hungary!


Na chvíľu sa prenesieme do Maďarska, ktoré ponúka mnoho kras...Z včerajška som si odniesla kultúrne zážitky  a ešte dnes ,,ochkám˝ nad týmito fotkami. Bolo tam tak krásne...aj napriek tomu, že sme poriadne vymrzli. To ste si určite stihli všimnúť, aké mám ,,vyštipané˝ líca od vetra. Pridávam vám tu niekoľko fotiek.

Mám ich strašne veľa a preto som vám vybrala tie naj. Aj keď fotka je fotka, to proste musíte vidieť a hlavne zažiť! Na tomto poznávacom zájazde som bola z univerzity, na ktorej študujem. Boli sme tam len jeden deň a aj napriek tomu sme dosť videli, ale ak si chcete pozrieť toho viac, tak treba ísť na viac dni. Videli sme mnoho kultúrnych pamiatok, mali sme možnosť ochutnať marcipán, ktorý bol iný ako na našich cukrovinách. Podľa mňa nebol až taký sladký, ako býva zvykom a tiež tie výrobky, ktoré vidíte vo výklade, tak to všetko je vyrobené z marcipánu, ktorý nemá záručnú dobu. Vydrží naveky. Boli sme aj na tradičných budapeštianskych trhoch, kde sa nám z tých svetielkách rozžiarili oči a pri chutnom varenom víne rozohriali duše. A nehovoriac o tom, aké krásne ručné výrobky ponúkali. Ja som neodolala ručne vyrobenému náhrdelníku.









Múzeum




Panoramatický výhľad na Budapešť


Moje skvelé spolužiačky


Výrobky z marcipánu





Budapešť

Bazilika sv. Štefana


Photo by Vladies, Tina
Vladies

7 komentárov:

  1. Krásné fotky!:)

    sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne nádherné fotky!
    Vladi, naozaj úžasný článok!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. užasne fotky a tie zabery to mesto je nadherne veľmi rada by som sa tam išla niekedy pozrieť, inak ta červena čiapka ti veľmi pristane:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné fotky!:) v Maďarsku jsem nebyla, ale vypadá to úžasně!♥ Mám z tvého článku hnedka chuť cestovat!

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne všetkým a to bolo aj mojím cieľom, aby som svoje zážitky a to čo som videla, preniesla na svojich čitateľov, teda na vás! Som rada, že sa to podarilo. :)

      Odstrániť
  5. Ahoj :) v Maďarsku som už bola niekoľkokrát no nikdy nebol čas zavítať do hlavného mesta, no vyzerá to úžasne. Fotky sa naozaj podarili :)

    Photography by Nini

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.