Aj v zime kvitnú kvety!


Takáto krásna zasnežená zima tu už dlho nebola. Všetci okolo mňa si želajú, aby prišla jar a ja im hovorím, že konečne prišla zima. Niežeby som bola milovník zimy, to nie, som teplomilný človek, ale som rada, že naša ,,ekológia˝ funguje a všetko je  takmer tak, ako má byť. Samozrejme tento čas som hneď využila na fotenie. S touto veľmi teplou  kožušinovou XXL bundou sa fotilo príjemne. Musím povedať, že som si fotenie veľmi užívala, veď to vidíte sami, pretože počet fotiek hovorí za všetko! :D A čo vy, ako trávite tento čas ,,zasypaný snehom˝? :)









Kabát, topánky: Vintage / Sveter: Gate / Džínsy: New Yorker / Náhrdelník: Vladies / Čiapka: F&F / Kabelka: Terranova

Photo by Beáta
Vladies

2 komentáre:

  1. krásna si! a tie topánky sú úžasne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodne napadite, moc se mi libi tve dziny (((:

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.