Šialená zima!


Konečne mám úspešne po skúškach a môžem si vychutnávať to ,,šialene počasie˝, a venovať sa vám!
Ako inak  túto radosť nevyužiť, ak nie s foťákom v ruke. Pripravila som vám článok s fotkami, kde sa s vami chcem podeliť o dobrú náladu.

Aj keď na fotkách sa veľmi neusmievam, snažila som sa ich podať iným smerom. Tieto fotky boli fotené včera, keď krásne svietilo slnko, po dlhej dobe nám napadol sneh a bolo čerstvo po skúškach! Mala som až tak super náladu po celý deň , že ešte keď som si večer išla zacvičiť, čakala som kedy mi niekto povie ,,aha, bláznivá˝! :D No a čo, aj keby, veď žijeme na to, aby sme si všetky situácie v živote užívali, nech sú akékoľvek. Aby sme za všetkými problémami našli ,,svetlo˝. Vždy tvrdím, že život je dar a treba z neho ,,vyťažiť˝ to najlepšie. Samozrejme nič k nám nepríde samo, musíme na sebe tvrdo ,,makať˝, aby sme boli šťastný a aby sme dosiahli to, čo v živote chceme! Takže po tomto článku sa pri nečakaných situáciách zhlboka nadýchnite a poriadne sa usmejte! Alebo viete zvládať stres a všetko čo k tomu patrí inak? Ak áno, dajte vedieť.  ;)





Photo by Beáta 
Vladies

2 komentáre:

  1. Prvá fotka je fakt super ;)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to gratuluju. :) Znám ten pocit, když odpadne všechen stres.
    Ta první fotka je vážně parádní.
    http://capturelifeklaras.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.