Časopisy ako stolík!


Áno, aj ja som si spravila tento úžasný, jednoduchý a štýlový stolík. Na ten sa bude servírovať!

Tento úžasný nápad som videla v časopise od jednej výtvarníčky, ktorý som ,,odkopírovala˝(priznávam sa), pretože ako náhle som ho uvidela, povedala som si ,,ja ho musím mať˝. Je to originálny nápad, ktorý pasuje do môjho interiéru. Vždy keď niekto ku mne prišiel, nevedela som kam mu ponúkané lahôdky mám dať, teraz už viem.... Stačí pár časopisov, lepiaca páska, nožnice a šnúrka alebo stuha na uviazanie. 


Photo by Vladies
Vladies

7 komentárov:

  1. Ja mám zatiaľ len časopisy na sebe a tak mi slúžia ako mini stolík na kvetináč, ale musím priznať, že toto sa mi páči viac!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No to je boží :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to vobec neni žiadny problem že si sa inšpirovala je to fakt zaujimave podla nazvu tvojho prispevku som bola fakt zvedava čo je to za stolik a je to teda parada:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad - veľmi sa mi to páči :).
    Možno by som ešte na vrch dala sklo, aby sa lepšie servírovalo. Ale inak je to skvelé :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je super :) urcite si taký urobím :3
    http://dtheblogger.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. páči sa mi to, ale trošku na mňa z toho ide taký pocit strachu, že sa šnúrka povolí a celé sa to rozpadne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. LOLA181: To je len pocit, je to pevne pripevnené priesvitnou lepiacou páskou a stuha slúži, len ako doplnok. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.