Pink sweater!


Ani neviem ako začať... Momentálne mám obdobie meniacich sa nálad, pocitov, myšlienok, dojmov... Hotový ,,miž-maž˝. Ale verím, že to tak má byť a k niečomu má to posúva. Snáď k dobru. Tieto fotky to perfektne vystihujú.

Stojím v strede mosta a rozhodujem sa, či ísť doprava alebo doľava, premýšľam, ktorá cesta bude pre mňa najlepšia. Nech je už akákoľvek, bude to moja cesta. Ako riešite vy takéto situácie, keď vám je na nič? Ale super je, že nám už konečne zima pomaličky končí, slniečko sa na nás usmieva, pomaly ,,odhadzujeme˝ zimné kabáty, ktoré vystriedajú teplé svetre. Ja som sa obliekla do tohto ružového, veľkého a teplého svetra. Čo môže byť lepšie ako sedieť vonku v tričku, vychutnávať si slnečné lúče a pritom popíjať čaj alebo kávu?! U mňa neexistuje nič lepšie, je to pre mňa najlepší relax ako ,,vypnúť˝ od všetkého. Myslím si, že aj vy to máte podobné, že? :) Ospravedlňujem sa, že som opäť skĺzla do ,,citového˝ písania, ale je mi akosi lepšie, ľahšie, ak sa s vami podelím o svoju náladu.Mimochodom ma veľmi tešíte svojimi komentármi, vašou sledovanosťou! Robíte mi veľkú radosť a dúfam, že aj naďalej vás bude môj blog inšpirovať a budete ho navštevovať s radosťou! Nezabudnite na giveaway! Prajem krásny deň. :) 







Sveter: Gate / Košeľa, tričko: Vintage / Nohavice: H&M / Topánky: Efekt Moda

Photo by Veronika
Vladies

4 komentáre:

  1. Keď mi je na nič čakám kým to prejde :D Zacvičím si a snažím sa robiť, čo ma baví, to vždy zdvihne náladu :)
    A sveter je pekný, celý outfit pekne rozžiaril :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Co se týče nálad jsem na tom úplně stejně :/ snad se nám s přibývajícím sluníčkem vrátí dobrá nálada :) Moc ti to sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja už len keď vidím ako svieti slnko a počujem ten štebot vtákov zaleje ma taká vlna pokoja a radosti, šťastia, nádeje, neviem to presne opísať, ale je mi hneď lepšie
    páči sa mi farebný veselý sveter, oživí hneď deň, len ja by som v mojom prípade vymenila topánky za nejaké pohodlné tenisky, alebo baleríny

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.