V jednoduchosti je pohoda!


Pre niekoho je jednoduchosť in, pre mňa je to pohoda. Názov tohto článku vraví za všetko! Zvolila som veľmi jednoduchý outfit, pre niekoho možno nudný, príliš jednoduchý, pre niekoho pohodlný a inšpiratívny zároveň. Dnes som nemala chuť na nejaké kombinácie, chcela som to jednoducho a pohodlne!

Určite veľmi dobre poznáte ten pocit, keď nechcete vynikať v dave, ale práve naopak. Niežeby som sa v iných outfitoch cítila nepohodlne, to určite nie... Ak sa necítim v ktoromkoľvek oblečení dobre, neoblečiem si ho. Aj keby som v ňom neviem ako dobre vyzerala. Načo to siliť?!Je to zbytočné, neužívala by som si nič, len by som tŕpla a tešila sa domov. Kedy sa budem môcť prezliecť do teplákov a trička. Dôležite je cítiť sa dobre! Ale to už všetky viete, preto to nebudem ďalej rozvíjať. Ale zaujímalo by ma, ako sa vy radi ,,jednoducho˝ oblečiete? Prajem vám krásny víkend! :)






Koženka, čižmy: Efekt Moda / Tričko: Vintage / Džínsy: C&A /  Náhrdelníky: Vladies

Photo by Beáta
Vladies

7 komentárov:

  1. Môj "pohodlný" outfit vyzerá podobne :) Veľmi sa mi páči tvoja bunda, kde sa nachádza Efekt Moda? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) To ma teší, tento obchod sa nachádza v Prešove. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Další super outfit:).
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. presne tak! jednoduché a pekné. Pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V jednoduchosti je krása:) MOc povedený oufit:)!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.