Náhrdelníky!


Dnes vám predstavujem tieto krásne náhrdelníky rôznych druhov. Sú jednoduché, originálne a podľa mňa aj malým umeleckým kúskom. Hodia sa na bežné nosenie, ku každému outfitu.

Mne sa páčia úplne všetky, nosila by som každý deň iný náhrdelník, pretože ako som už spomínala, že sú vhodné na každodenné nosenie. Sfotila som vám všetky náhrdelníky, ktoré som mala k dispozícií. Myslím si, že viac popisu k ním netreba, všetko potrebné vidíte na fotkách. Ak vás tieto náhrdelníky zaujali a mali by ste záujem aj o iné šperky, ako sú napríklad Swarovski šperky, oceľové, zlaté, strieborné šperky, tak kliknite na eklenoty.sk/. Nájdete tam aj krásne hodinky od rôznych značiek, a momentálnou novinkou sú praktické sklenené pilníky so Swarovski kamienkami. Jednoducho skvelé typy na darčeky pre blízkych alebo jednoducho len tak pre potešenie! Prajem vám krásny večer! :)









Náhrdelníky: eklenoty.sk/

Photo by Vladies
Vladies

1 komentár:

Používa službu Blogger.