Tyrkysová sukňa + jej návod!


Teraz, keď idú sviatky a najradšej by sme privítali pekné počasie, tak sa vonku deje pravý opak. Snáď sa počasie ,,opraví˝...Preto vám dnes pridávam článok s fotkami, ktoré boli fotené, keď bolo vonku krásne. V predošlom článku som vám spomínala, že sa chystám ušiť si sukňu, po ktorej som už tak dávno túžila. Stála ma kopec práce, času a aj nervov, respektíve trpezlivosti. Nervov preto, lebo som človek, ktorý by chcel hneď konať pred tým, než by trošku porozmýšľal nad tým, čo vlastne spraví. A potom musí človek po sebe opravovať veľa chýb. Ale musím povedať, že výsledok stojí za to, určite som spokojná!

Tento článok bude tak trochu iný, pretože som vám nedala dva samostatné články na outfit a DIY, ale spojila som ich dokopy. Nájdete tú fotky k outfitu a  aj návod, ako si spraviť túto sukňu, ktorý nájdete na konci tohto článku. Tento návod je trošku náročnejší, možno pre niekoho nezrozumiteľný a zložitý.  Vyžaduje si trošku tej ,,šijacej˝ praxe, ale netvrdím, že to ostatné dievčatá nemôžete skúsiť, budem len rada, keď sa budete hrdo pýšiť svojou vlastnoručne ušitou sukňou. Tiež je potrebné sa pripraviť na to, že látka vás vyjde pomerne draho. Ja mám sukňu zo saténu, aby mi látka pekne stála (bola nadýchaná), ale môžete použiť aj obyčajnú, klasickú látku.  Je to len na vás, na vašej kreativite, tak čo, pustíte sa do toho? :)































Sukňa, kabelka, náhrdelník: Vladies / Tričko: New Yorker / Topánky: Efekt Moda

Photo by Beáta
Vladies 

8 komentárov:

  1. Ahoj, tak máš obdiv,ze sis to dokazala sama usit. A barva latky je krasna. Nahrdelnik zajimavy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ou nádhera! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny outfit! http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, tak ta sukně je úžasná a hrozně moc ti to sluší! Úžasné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fakt krasne! keby som ta videla na ulici normalne sa otocim!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, tak to keby som počula samú seba... tiež chcem rýchlo konať a bez rozmyslu... sukňu máš nádhernú, nejakú podobnú chcem aj ja, ale v inej farbe... No ušiť si ju neušijem sama. Nie som taká šikovná ako Ty. :-) Chválim aj náhrdelník :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  7. teeda!♥ to je nádhera! mamka si teď pořídila nový šicí stroj, tak mám docela chuť taky něco zkusit!:) ale trošku se bojím, že nebudu tak šikovná:D

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelý outfit! Sukňa je naozaj veľmi pekná. Si veľmi šikovná :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.