Predĺžený víkend na Slovensku!



V minulom článku Biela panda som vám spomínala, že sa chystám na výlet, ktorý organizuje naša fakulta. Bol to krátky dvojdňový výlet na východnom Slovensku. Aspoň som si predĺžila minulý víkend a zároveň som si aj oddýchla. Tieto dva dni zbehli ako voda. 

Prvý deň sme viac menej strávili v meste Bardejov, kde sme  navštívili jeho krásne centrum. Zvyšok dňa sme strávili v Bardejovských kúpeľoch, kde sme sa neboli kúpať ani rekreovať, ale mali sme možnosť vidieť, aké procedúry sa v týchto kúpeľoch vykonávajú. Podľa mňa je tam radosť ležať, človek nemá čas na nič iné myslieť, len na to na akú procedúru má ísť teraz a potom....Našou ďalšou zastávkou bolo mesto Svidník, kde sme boli ubytovaní. Celkom ma to mestečko zaujalo, ako krásne centrum a  všetko je ukážkovo  upravené.  Ráno po raňajkách sme vyrazili spoznávať ďalšie kultúrne pamiatky, a tými boli drevené kostolíky a nádherný skanzen. Najviac ma zaujal skanzen, kde sa nachádzajú staré drevené domčeky obklopené krásnou prírodou. Dýcha to tou ,,kultúrou kedysi´´. Hoci to bol malý výlet, ale predsa som spoznala niečo nové, niečo čo som ešte nevidela. Určite sa oplatí cestovať aj pre takéto ,,drobnosti´´. Tiež som nazberala potrebné sily na moje posledné dve skúšky. Už len trochu vydržať a môžem si začať robiť plány na leto. Veľmi sa z toho teším. Ozaj, robíte si nejaké plány na leto, chystáte sa niekde k moru alebo nechávate to na náhodu? Nezabúdajte na  giveaway!




Krásne centrum Bardejova



 Bardejovské kúpele


Pamätník Sovietskej armády vo Svidníku 







Skanzen vo Svidníku






Drevené kostolíky vo Svidníku



Pamätník Dukla vo Svidníku


Photo by Vladies, Patrícia
Vladies

2 komentáre:

  1. fakt je to tam krasne v tom Badejove tožvie či sa tam niekedy dostanem ale to namestie nema chybu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Such a gorgeous place! Love how green it is! mywhiteT.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.