DIY náramok s perlami!



DIY za päť minút....Tieto náramky som stihla spraviť pár minút predtým, než som išla behať. Vytvoríte si ich naozaj rýchlo, a to vám postačí stredne pevný drôt, sekundové lepidlo a perly (jedna väčšia a jedna menšia). Je len na vás, či použijete medený, farebný, strieborný drôt alebo či použijete klasické biele perly alebo perly v iných odtieňoch. Môžete si spraviť aj takýto náhrdelník, buď s väčšími perlami alebo s takými, aké som použila ja. Fantázií sa medze nekladú! Nezabúdajte na giveaway, ktorá mimochodom končí túto sobotu!



Photo by Vladies
Vladies

3 komentáre:

  1. tie su krasne, vyskusam si aj ja take vyrobit.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podarene velmi pekne:)) ale ja som na take veci expert hocikde niečo sa mi založi a už toho neni tak to radšej ani nenosim:))

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.