DIY retiazkový náhrdelník!


Opäť som vám pripravila malé, jednoduché, rýchle a zároveň trendy diy, ktoré zvládne každá jedna z vás. A ak máte chuť, tak hoc aj teraz večer. Môžete použiť rovnaké pomôcky, ako aj ja alebo môžete použiť svoju vlastnú fantáziu.

Najskôr som si predpripravila modré korále, a to tak, že som si ich  pofarbila lakmi na nechty a nechala som ich uschnúť. Neskôr som spojila jednotlivé retiazky a nakoniec na nich pripevnila modré korále. A extravagantný náhrdelník je na svete! Spravte si svoj vlastný! Prajem vám pekný večer!



Photo by Vladies
Vladies

5 komentárov:

  1. Vypadá zajímavě :), já už dlouho chci zkusit udělat takový ten řetěz opletený bavlnkami, ale nějak jsem líná jít shánět správný řetěz :D tak snad někdy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GEORGIANA: Ďakujem krásne a je pravda, že tie retiazky je ťažko zohnať. Ja ich mám z jednej starej kabelky, ktorú som vypárala. Jedine, že si kúpiš už celú reťaz v obchode, napr. v New Yorker-i a tú potom dotvoríš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. very beautiful necklace<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělé diy!:) nabarvit korálky lakem na nehty je super nápad!:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(89)
    Kisses

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.