DIY šperkovnica na náušnice!


Dnes som pre vás pripravila opäť malé a jednoduché diy! Možno aj vy máte veľa náušníc a kvôli tomu aj viac šperkovníc, ktoré v obchodoch väčšinou predávajú na malý počet náušníc. Ja osobne mám rada, ak mám prehľad v tom, aké náušnice vlastne mám a tiež chcem, aby sa mi nepoškodili. 

Preto ma napadlo, že si vytvorím vlastnú šperkovnicu a to z obalu od vajíčok, ktorý som prestriekala zlatým dekoratívnym sprejom. Ak máte ešte viac náušníc, tak jednoducho prestriekajte ďalší obal od vajíčok a položte ho na vrch toho prvého, vytvoríte si tak poschodovú šperkovnicu! Na poslednej fotke môžete tiež vidieť diy  šperkovnice(obrazu) na náhrdelníky, ktoré nájdete tu.




Photo by Vladies
Vladies

5 komentárov:

  1. Tak to je super nápad, mňa by také nenapadlo, že sa dá využiť na niečo aj obal z vajíčok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem kreatívnych ľudí, mega nápad a zlatú milujem, takže u mňa na jednotku! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som videla zo zložiek na vajcia všeličo, ale toto je skvelý nápad!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.