Sukňa s čipkou


Dnešný článok je s malým prekvapením. Všimnete si?

Áno, mám prefarbené vlasy, sú tmavšie než boli pred tým. Neplánovala som mať takúto farbu, ale takto to dopadne, keď si človek vyberá farbu v drogérií. Alebo lepšie povedané...Moju pôvodnú značku nemali, tak som si povedala, že skúsim inú....Čo už...trošku zmeny nezaškodí. Čo poviete?

Inak mne sa poslednú dobu celkom ,,darí,,! Akoby toho nebolo dosť...Nielenže sa mi pokazil notebook, ktorý je už dlhšiu dobu v oprave, ale čo je najhoršie a z čoho som dosť sklamaná je, že sa mi pokazila karta v zrkadlovke. Práve teraz, keď sú prázdniny a mám čas na fotenie... Ale aspoň, trochu ma pani predavačka potešila a povedala mi, že mi ju reklamujú do jedného alebo dvoch týždňov. Tak v to pevne verím, že tých týždňov nebude viac! Ale to neznamená, že dva týždne nebudem prispievať na blog. To určite nie! Na chvíľu sa vrátim k digitálnemu fotoaparátu, aj keď vám poviem, skoro som ho nevedela zapnúť. Viete ako to chodí, keď si človek zvykne na nové a ešte k tomu lepšie... Ale verím, že mi odpustíte, že pár príspevkov nebude v tej najlepšej kvalite. Je to len dočasné. Bude to opäť trošku zmena. Aj si hneď idem prezrieť svoje staré príspevky s fotkami, ktoré som ešte fotila (mamka fotila) s digitálnym fotoaparátom.
 



Košeľa: Tally Weijl / Sukňa, topánky: Efekt Moda / Kabelka: Calzedonia / Náramky: Vintage

Photo by Beáta
Vladies

6 komentárov:

  1. pristane ti to! A tie sandlky sú skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná suknička, ja mám podobné šortky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá farebná košeľa je super, veľmi sa mi páči. :-) Rovnako musím pochváliť aj sukňu. Si kočka. :-) A nech sa Ti foťák vráti domov čo najskôr....
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná sukně a vypadá skvěle s tím barevným topem!:)

    http://sunstreetmonidesign.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.