GIVEAWAY III. Malé prekvapenie čaká na vás!


Po dlhšej dobe sa  k vám konečne prihováram a prinášam vám už spomínanú giveaway! Veľmi sa teším vašej sledovanosti a všetkých vašich pribúdajúcich komentárov. Vďaka vám ma blogovanie baví ešte viac! Preto som sa rozhodla vás odmeniť takýmto malým darčekom.

Budem rada ak si zasúťažite o toto malé prekvapenie, ktoré sa ukrýva v ručne vyrobenej krabičke. Čo je v nej vám neprezradím. To sa dozvie len jedná z vás, ktorá samozrejme túto giveaway vyhrá, a to dňa 6.9.2014. Pre zapojenie do giveaway stačí splniť pár nasledujúcich  pravidiel a budem rada, ak zodpoviete aj na extra pravidlo. Prajem vám veľa šťastia a teším sa na vašu účasť.

*PRAVIDLÁ: 
1. Napísať svoj e-mail do komentára.
2. Stať sa členom Google Friend Conet ( follow me/sledovať ma).

*EXTRA PRAVIDLÁ:
3. Napísať názor, čo by ste zmenili, vylepšili na blogu, nejaké vaše návrhy.


Photo by Vladies
Vladies

71 komentárov:

  1. Sleduji jako Charmedka
    Podle mě se moc vylepšovat nedá, mě se blog líbí, proto ho čtu. Hezký desing, nádherný outfity, fotky moc hezký..
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Michaela
    Jinak si myslím, že blog je super, já bych nic neměnila :)
    misamikolaskova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Bajushka Kováčová
    baajushkaa@gmail.com
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmil.com
    ja by som nemenila nič :) ak sa to takto páči tebe tak všetko nechaj tak ! :) je to predsa tvoj blog, má charakterizovať teba a nie niekoho iného :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja by som nezmenila nič ,podla mna to tu máš super:) asi to pise kazdy ale mne sa tu uprimne velmi dobre chodi a paci
    sledujem ta cez tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gfc roumí ixix
    aj.ro.na.tro@gmail.com
    Ja by som nemenila nič ja som spokojna:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mně se moc líbí design blogu a fotky tvých outfitů si schovávám a dost je využívám pro svoje oblečení, takže si myslím, že žádné změny nejsou potřeba:)

    GFC: Anežka V..á

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mně se tvůj blog moc líbí, hlavně DIY články, protože je mám moc ráda, takže co nejvíc DIY článků, změny žádné. GFC: Jani, beautypusinka_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sleduji :), miluji překvapení a máš opravdu krásný blog, nic neměň :).
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nelarichterova@gmail.com
    Mě se tvůj blog líbí, nic bych neměnila.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. GFC: Lucia Orviská
    lucia.orviska@post.sk
    Ja by som nemenila nič :) Tiež blogujem a môj blog je obrazom mňa samej. Dávam do neho kus seba, svoje názory, lásku ku kozmetike a všetkým ženským čačkám a veciam, ktoré ma zaujímajú. A presne tak to robíš aj ty. Preto je to krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Blog je super :) Nemeň určite nič :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. email:tinsyfashion@seznam.cz
    jsem tady chvilku ,takže jsem se ještě moc nerozkoukala :) , ale zatím se mi tady líbí a nic mě nechybí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    GFC: Terka Černá
    Nic bych tady neměnila :). Blog nemá být přeplácaný a má na první pohled udělat dojem, což Ty se bát nemusíš :P. Design je jednoduchý a o tom to je, v jednoduchosti je krása!! :) Pak mě zaujala v menu ta Tvá fotka, na které Ti to vážně sluší :). Určitě neměň nic, hlavně, ať se tu líbí Tobě, to je hlavní a určitě pokračuj v blogování. :) Jdu ti dát na FB like a budu sledovat. :)

    Tak se měj krásně a přeji Ti plno spokojených čtenářů! :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tvoj blog som objavila len dnes, no je naozaj úžasný. Veľmi sa mi páčia diy návody a fotky sú taktiež perfektné, takže ja by som tu nemenila absolútne nič. :-)
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    Ja by som nemenila nič, páči sa mi taký aký je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. mirus.jindrova@seznam.cz
    Jsem tu poprvé a líbí se mi tu!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. juraj.zachar86@gmail.com

    Blog je skvely, no autorka by sa obcas,, iba obcas mohla venovat aj panskej problematike. NEjake malicke rady pre panov, pretoze pani sa obliekaju horsie ako damy :P

    OdpovedaťOdstrániť
  20. danielamihalikova@seznam.cz
    GFC. Daniela Mihalíková
    Blog je úžasný, ty jsi úžasná..nic bych tu neměnila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sledujem už dávno a veľmi sa mi tvoj blog páči, takže by som nič nemenila.
    GFC: Petra
    petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com
    Tvoj blog sa mi veľmi páči je proste nádherný a nemenila by som nič :) ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Změnila bych jen design, tenhle je dost chladný, jinak super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Asi bych nějak změnila design u komentářu, přijdou mi docela nepřehledné... ale jinak se mi tvůj blog moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Lucia Kvaššayová
    email: micka185@azet.sk
    m ožno by som zmenila design na niečo veselšie ale inač nič takeho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. sleduju. Blog máš skvělý !! :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Miss Cat
    katkamargitanova@gmail.com
    Asi nič, len nejak sa mi nepozdáva horné logo ( môj názor ) a môžeš zmeniť favikonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC: Nikinkira
    Nikinkira@gmail.com
    Máš skvělý blog, jen bych si trochu pohrála s designem, je trochu nevýrazný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. gfc : Zdenka Bušová
    zdenulik84@azet.sk
    Tvoj blog je sám o sebe krásny :) pridávaš skvelé príspevky :) ale možno by som uvítala viac DIY :) alebo nejaké voľnejšie články ako napríklad Random :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. tecernare@seznam.cz
    Ja bych nemenila vubec nic!

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Nechvatalova9
    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. MikulkovaVendula@seznam.cz
    blog se mi líbí, desing je jednoduchý, ale za to přehledný a nijak nedráždí oči ;) jenom to tvé horní logo na mě působí trochu posmutněle- bílá s šedou

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Máš opravdu krásný blog, moc se mí líbí jednoduchost vzhledu :)
    janca-777@seznam.cz
    GFC Cosmetics and me

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Jijinka Horáková
    jirina.h1997@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Mi se blog líbí takový, jaký je, máš krásné barvy, zajímavé články, takže asi nemám věc, kterou bych nějak extra měnila.
    theclairebiebs@gmail.com
    (Jinak sleduji jako Klára Odehnalová)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Sledujem ako Suzzie
    e-mail: cechvalovazuzana@gmail.com
    Určite väčšia aktivita..viac článkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. sleduji jako Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. sarka.michlikova@seznam.cz
    gfc- Šárkaa

    OdpovedaťOdstrániť
  39. gfc: Dominika Soukupová
    email: Domka.s@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC- Hannah Nguyen
    Mail- leorise@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Sledujem ako Dorota Ferková ;)
    email: dorkaferkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Máš super blog, nic bych neměnila x) Hlavně DIY mám moc ráda x)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Sleduji jako Jana Brandtlová
    jamiedesignforlife@gmail.com
    Myslím, že jediné co blogu chybí je trochu barevnější design. Ne šíleně ale spíš pastelovou barvu nebo ve stylu vintage. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Sleduji pod iluliacross22
    juliekrizkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC: Kristina Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC: Patrícia Klimentová
    patkaklimentova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC : Catie
    eliskakonarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC: Diana Behunová
    e-mail: dianka.behunova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. gfc : natt :))

    ja sa priznám, že na blogu som nová, no veľmi sa mi páči,aj jednoduchý design aj príspevky ako také :)
    preto ti vravím, nemeň nič :)

    19natt07@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. ahoj
    miluju překvapenííí:)
    email:alicestastna@email.cz
    GFC:pod tímto jménem

    na tomto blogu bych neměnila nic...je skvělý
    líbí se mi i design
    možná by chtělo přidat častěji nějaký ten článek:)
    ale jinač je fakt supr

    OdpovedaťOdstrániť
  52. svetka7@seznam.cz
    Světlana Mašková / Swetllush Mašková

    Na blogu bych asi v tomhle stavu jak je, protože se mi to takhle líbí a pro mě je to pohodlné :) (určitě i pro ostatní.) Takže, já bych to nechala jak to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. natalia.gazova@gmail.com
    Popravde, na tvoj blog som narazila vďaka giveaway, takže neviem, čo by si mala vylepšiť, no na prvý pohľad vyzerá tvoj blog veľmi sympaticky a hlavne čitateľne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC Anetátor Anetátorový, mail sherbatsky@seznam.cz
    Co změnit... no já mám ráda, když je každý blog jiný, takže nemůžu psát "udělej to a to", protože kdyby mě náááhodou někdo poslechl, tak by pak byly blogy na jedno brdo a to bych nerada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. sleduji jako Kristýnka, email mencovakristyna@email.cz Jené co bych změnila je ta kaňka v záhlaví, je tak nějak deprimující :D

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Sledujem ako: Maťa M
    e-mail: metesova.martina@gmail.com
    A čo by som zmenila? Určite ten bok by som dala tenkší a viac priestoru pre článok, ale to je samozrejme vec vkusu. :))

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.