DIY črepník na kvety!


Neviete ako stráviť nedeľné poobedie? A čo tak spraviť drobné kreatívne úpravy v záhrade alebo na balkóne?

Počasie je krásne a práve preto je najlepší čas zrelaxovať vonku, napríklad v záhrade. A ak nemáte záhradu, pretože bývate v paneláku, tak si  tieto vlastnoručne vyrobené črepníky môžete vyrobiť aj doma. Stačí, ak kaktusy alebo kvety presadíte do týchto črepníkov, napríklad tak, ako som to urobila ja. Ako nádobu som použila fľašu od aviváže, ktorú som najprv namaľovala bielou akrylovou farbou, nechala uschnúť a nakoniec som zlatým dekoračným sprejom, ktorý som striekala po povrchu črepníka, aby sa sprej pekne roztiekol.  Verím, že som vás inšpirovala a prajem vám krásnu a hlavne kreatívnu nedeľu! 








Photo by Vladies
Vladies

4 komentáre:

  1. To vyzerá naozaj perfektne! Asi sa inšpirujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ježiš to je krásné a přitom tak jednoduché :D krásný nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. užasne niečo pekneee, s akrylovimi farbami som ešte teda čest nemala ale vela razi som počula že sa snimi vyborne pracuje:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.