DIY maľovanie akrylom!


Pred nami je opäť víkend a možno aj vy máte chuť niečo meniť, dekorovať, vytvárať, prerábať... Jednoducho dať starým veciam nový nádych. A tým nemyslím, že sa musíte vybrať na nákupy do obchodu s nábytkom.

Ale čo tak si kúpiť akrylovú farbu v požadovanej farbe a premaľovať si doplnky, nábytok, čokoľvek? Nebojte sa, farbu si iste zajtra do obeda stihnete kúpiť, napríklad v Dome farieb alebo vo Farby lakoch. A poobede sa môžete pustiť do práce a nechať priestor vašej tvorivej fantázií. Ja som si prerobila bielou akrylovou farbou rámy na fotky, črepníky na kvety a poličku, ktorú ste mohli vidieť tu. Poličku som veľmi meniť nechcela, pretože som bola spokojná s mojou predošlou prácou. Ale bola som nútená jej dať nový nádych, pretože pôvodná farba sa už olupovala. Pravdou je, že sa mi vždy páčil biely nábytok alebo príliš tmavý a postupnými zmenami som aj ja nakoniec prepadla bielemu nábytku, ktorý sa mi skvele hodí k zvyšnému interiéru. Tak čo, už viete čo si tento víkend prerobíte? :) 







Photo by Vladies
Vladies

1 komentár:

  1. Máš to moc krásné! s akrylovými barvami taky často pracuji! miluji tyto DIY články!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.