GIVEAWAY IV. Môj šatník


Prajem vám krásne pondelkové popoludnie! Dnes som si pre vás pripravila článok, ktorý bude trochu odlišný, ako doterajšie články. Článok, ktorý som prijala ako zaujímavú ponuku od VotocVohoz.cz, a v ktorom sa dozviete ako nakupujem, ako si svoj šatník usporadúvam, ako sa v ňom viem orientovať.

Začala by som tým, že mám toho naozaj veľa a pomaly, ale isto to všetko nebudem mať kde dávať. Stavím sa, že tento pocit dobre poznáte a  podobne ako aj ja, tiež zúfate pri pohľade na váš šatník. Ja to robím takto, aby som sa vo svojom šatníku nestratila, tak všetko oblečenie vešiam na vešiaky, čo si môžete všimnúť aj na fotkách. Ušetrí vám to hlavne čas pri hľadaní oblečenia, hneď vidíte, čo kde máte a šaty sa vám nepokrčia. Tiež sa nemusíte ,,babrať,, so skladaním oblečenia. Jediné, čo si ja ukladám na poličku sú trička s krátkym rukávom, krátke sukne, šortky a krabice. 


Opasky si odkladám do krabice. Vždy keď ich potrebujem, mám ich všetky pekne po ruke. Klobúky balím do igelitového vrecúška, aby na ne nesadal prach v skrini a aby sa nepoškodili. Sú uložené na samotnej polici, aby si zachovali pekný tvar. Tak ako zvyčajne, každá z vás má spodnú bielizeň, ponožky, silónkové pančuchy, plavky, šatky, atď., uložené v šuflíkoch. Samozrejme ani u mňa to nie je inak.


Všetky saká, svetre, mikiny, nohavice, legíny, dlhé sukne...to všetko mám na vešiakoch. Ako som už spomínala, vďaka tomu mám prehľad, čo kde mám, veci sa mi nepokrčia a hlavne sa mi do šatníka zmestí kopec vecí, než by som všetko mala ukladať na police. Jedine, čo potrebujem je kopa vešiakov. 



A nakoniec v mojom šatníku, nesmie chýbať časť mojich topánok a kabeliek. Ktoré sú zoradené tiež s prehľadom. Teraz viete aké triky využívam, ako sa o šatník starám a ako ho mám zariadený. Samozrejme, že oblečenie sa mi stále hromadí a mám ho čoraz viac. Niektoré kúsky prerobím, ktoré môžete vidieť v DIY článkoch a  iné je zas škoda prerobiť a v takom prípade oblečenie rada darujem sestre, kamarátkam alebo ho predávam. A vďaka tejto ponuke viem, že svoje oblečenie môžem predávať aj práve cez VotocVohoz.cz. A nielen ja, ale aj vy môžete takýmto spôsobom svoj šatník preriediť alebo naopak doplniť o nejaké trendy kúsky. 

GIVEAWAY: Hráte o poukážku / voucher od VotocVohoz.cz v hodnote 200 KČ. Zapojiť sa môžete do                          21.9.2014. Pre zapojenie do súťaže stačí splniť jedno pravidlo.  

* Pravidlá: 1. Napíšte odkaz na svoj účet na stránke VotočVohoz.cz.



Photo by Vladies
Vladies

10 komentárov:

  1. Moc hezký článek, máš ten šatník pěkně uspořádáný :)
    http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/92019-vondryskoval

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne usporiadané. Tiež mám toho veľa, hlavne vo vešiakovej časti a tam už naozaj nič nevopchám. Ale do tých poličiek sa ešte čo to pomestí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/109514-mirusak94

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/434420-natygaz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš to pěkně srovnané :)
    http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/315936-janca-777

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež bežové lodičky vyzerajú zozadu dobre:)!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak a už viem ako to máš v skriniach, chválim pekný poriadok a usporiadanie. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  8. http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/258551-daniela1982

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.