DIY retiazka s perlami!


Opäť jednoduché nedeľné diy! Tak ako je u mňa väčšinou zvykom, tvorím rada a väčšinou v nedeľu, pretože práve vtedy mám na to čas. Myslím si, že vy to máte asi podobne ako aj ja...


Ale je najvyšší čas opäť sa rozlúčiť s víkendom, ktorý ubehol šialenou rýchlosťou. Možno aj vy máte chuť na kreatívny záver víkendu, tak ako aj ja. Preto som vám dnes pripravila malú inšpiráciu, teda retiazku, ktorú si spravíte za pár minút. Nehovoriac o tom, že si ju hneď zajtra môžete vziať k svojmu outfitu. Tým, že je jednoduchá a nenápadná, tak ju môžete nosiť ku akémukoľvek outfitu, pretože je vhodná na každodenné nosenie. Prajem vám príjemnú zábavu a ešte pekný  zvyšok víkendu.
  







Photo by Vladies
Vladies

3 komentáre:

  1. Jeej, naozaj veľmi pekný, jemný doplnok takmer ku každému outfitu. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to vyzerá super, asi si budem musieť nakúpiť na to komponenty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to je pravda tie vikendy vždy vedia tak ujst rychlo... riadne pekny nahrdelnik podareny:)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.