Adventný kalendár 2014!


Pekný nedeľný večer Vám prajem! Ako ste strávili tento víkend? Verím, že ste si ho poriadne užili. Ja som ho trávila fotením a vymýšľaním nových nápadov pre vás a samozrejme aj oddychom. Z toho vyplýva, že sa máte na najbližšie dni na čo tešiť. Jedným z týchto nápadov, je napríklad aj tento adventný kalendár.

Je pravda, že tento článok píšem trochu neskoro, ale to vôbec nevadí, pretože vyrobiť tento adventný kalendár je jednoduché. Jedine čoho potrebujete dostatok, sú čajové vrecúška a malé štipce. Ak toľko čajových vrecúšok nemáte, tak ich môžete nahradiť inými chutnými drobnosťami, napríklad cukríkmi, lízankami, bonbónmi.... a štipce môžete nahradiť napríklad šnúrkou. Je len na vás, čo použijete a z čoho váš adventný kalendár bude. Ja som si vybrala  tieto moje dva obľúbené čaje, ktoré pijem každé ráno. Jeden je klasický zelený čaj a druhý chutný čaj sa volá rooibos. Nechcela som nič sladké, tak mi to prišlo, ako vhodný nápad. Čo poviete? 






Photo by Vladies
Vladies

4 komentáre:

  1. Ten adventni kalendar vypada krasne, skvely napad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je úžasný nápad, navyše kalendár vyzerá naozaj krásne. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je skvělý nápad! :-)
    Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto je super nápad, čajíky milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.