DIY čiapka s kamienkami!


Krásne pondelkové poobedie prajem! Vonku je parádna zima a práve preto je dobré zaobstarať si niekoľko teplých kúskov na zimu . Jednou z nich je aj čiapka, ktorá je podľa mňa základ. Pretože, neviem či ste už počuli, ale vraj až 70% nášho tepla uniká práve ,,z hlavy˝.

Musím sa priznať, že keď som bola mladšia, ani ja som nenosila čiapky, ale čím som staršia, tým ich mám čoraz viac. Zatiaľ mám len malú zbierku čiapok, ale každou zimou ich pribúda čoraz viac. Túto zimu mi pribudla zatiaľ len táto čierna čiapka, ktorú som si dorobila podľa svojich predstav. Po dlhom hľadaní v obchodoch som našla túto jednoduchú čisto čiernu čiapku, na ktorú som prišila tieto dekoratívne kamienky a pripla pyramídky. Mne sa veľmi páči a zároveň pôsobí ako ,,klenot na hlave˝, vďaka čomu vie oživiť nejeden zimný outfit. 

Ak by ste si nevedeli vysvetliť hneď tretiu  fotku, na ktorej je papier s dekoratívnymi kamienkami a pyramídami, tak tu je vysvetlenie. Aby som si čiapku nepoškodila predtým než pôjdem na ňu prišívať kamienky, tak som si spravila návrh, ako tie kamienky vlastne budú vyzerať už na čiapke. A ak by ste ju chceli vidieť ako vyzerá na hlave, tak o niekoľko dní pridám článok s outfit-om, kde doplnkom bude práve táto čiapka. 





Photo by Vladies
Vladies

5 komentárov:

  1. super! len mi chýba nejaká fotka ciapky "v akcii" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muselo to dať veľa práce! Ale výsledok stojí za to! Super to je :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NAT: V článku píšem, že čiapku ,,v akcii,, bude možné vidieť o niekoľko dní v outfite. :)

    ERIKA K: Ďakujem pekne a áno bolo potrebné tomu venovať trošku viac času. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj nádherné! Tie kamienky nemajú chybu a musím Ti povedať, vnukla si mi nápad s bundou, takže ďakujem. ;-) Už sa teším na čiapku v akcii. Určite s ňou budeš vynikať! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny nápad. Si veľmi šikovná. Teším sa výsledný outfit s čiapkou :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.