DIY: Scarf With Pearls!


Krásny večer prajem milé čitateľky! Po dlhšej dobe sa k vám opäť prihováram a pridávam vám tento diy článok. Keďže je vonku pekná zima a poriadne chladno je dobre sa aj poriadne obliecť. V zime by sme boli najradšej v teplom od hlavy až po päty alebo najradšej sedeli doma zabambušené v deke pred krbom. Ale to nejde vždy a preto sa treba zabambušiť aj inak. A to do čiapky a nákrčníka. Nákrčník je vlastne nová verzia šálu, ktorý patrí určite medzi trendy vychytávky. Je už len na vás či si nákrčník vyberiete v neutrálnej farbe alebo naopak v nejakej veselej farbe alebo s výraznými vzormi.



Ak viete štrikovať a ste šikovné, spravíte si ho aj sami. Ja mám doma zatiaľ dva nákrčníky, v neutrálnych farbách, v čiernej a sivej. Na sivý nákrčník, ktorý som vám pripravila pre inšpiráciu, som prišila biele perly rôznych veľkostí.

Na výrobu nákrčníka budete potrebovať: 
  • nákrčník alebo vlnu a ihlice na štrikovanie
  • biele perly rôznych veľkostí 
  • ihlu, niť
  • nožnice





Photo by Vladies
Vladies

5 komentárov:

  1. Tie perly na nákrčníku sú rozkošné! Keď som pozerala na ceny niektorých šálov tohto typu, povedala som si, že by som mala radšej začať štrikovať. :-) Podaril sa mi však jeden úlovok za prijateľnú cenu. Nosím ho veľmi rada, dokonca nedávno som si všimla, že by sa mi zišli ešte aspoň také tri... :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) A som toho názoru, že nie všetky vecí vyjdu lacnejšie,ak si ich človek spraví sám. Niekedy sa naozaj oplatí hľadať, aj keď dlho, ale predsa človek nájde to, čo chce a ešte aj za výhodnú cenu. Ako napríklad v tvojom prípade. :) Áno, to poznám tri, štyri...a zrazu je ich plná skriňa. :D ;)

      Odstrániť
  2. To vypadá opravdu nádherně, jsi šikovná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný nápad. Perličky mám veľmi rada. Už som ich videla našité aj na čiapke a tiež to vyzeralo veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.