Delikátne raňajky


Dobré ráno všetkým! Práve teraz ste sa zobudili a neviete, čo si spraviť na raňajky? Ak obľubujete chutné raňajky, po ktorých ste dostatočne sýte a máte energiu na celé dopoludnie, tak tento typ raňajok je určite pre vás. Navyše príprava týchto raňajok vám nezaberie veľa času.


Potrebujete:
  • 150g tvarohu
  • stévia 
  • zmes orieškov 
  • sušené ovocie
  • ovocie (jablko, hruška, jahody, čučoriedky...)

Tvaroh ochutíme stéviou (prírodné sladidlo) podľa chuti, zaleží na tom, aký sladký tvaroh chceme. Pridáme oriešky (rôznych druhov), sušené ovocie a k ním aj nakrájané jablko alebo iné ovocie. Zamiešame a môžeme raňajkovať. Dobrú chuť! 



Photo by Vladies
Vladies

7 komentárov:

  1. To vypada skvele, takove ovocne snidane mam moc rada :-) Jenom ovesnym vlockam a kasim jsem jaksi stale neprisla na chut :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že ovsené vločky majú špecifickú chuť. Mne osobne s mliekom nechutia, miešam si ich do jogurta spolu s ovocím. Skús, ak si to ešte nevyskúšala. :-)

      Odstrániť
  2. ja som si kupovala emco mysli tie mi velmi chutili hlavne som vyhľadavala take kde neboli hrozienka tie mi akosi nechutia ale po čase som zase prešla skôr na pečivo jem to, kedy mi chute dovolia:)) ale toto vyzera dobre a steviu som ešte neskušala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tak isto riadim svojimi chuťami. Raňajky si obmieňan, niekedy si dám tento tvaroh, inokedy jogurt s ovsenými vločkami a ovocím alebo pečivo so šunkou a zeleninou a myslím si, že je dobré to takto obmieňať. :) A stévia je super, určite odporúčam, je dosť sladká a chutná rovnako, ako klasický cukor. Stačí ju pridávať len trochu a ešte má aj o dosť menej kalórií, než klasický cukor. ;)

      Odstrániť
  3. Mňam!! Ja som na tvarohu úplne závislá a jedla by som ho najradšej každý deň. Určite si ho doprajem zajtra na raňajky s čerstvými jahodami, už sa neviem dočkať... ;-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Yummy and healthy! (:

    ♥ www.thekawaiiplanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, tohle mám moc ráda a máš moc pěknou misku. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.