DIY: Dress With Decorative Trim, With Pyramids



Máte radi rýchle DIY? Alebo vás nudia vaše obyčajné šaty a chceli by ste ich niečim oživiť? Skúste si ich "skrášliť" a to napríklad ozdobným lemom okolo dekoltu a rukávov za pomoci zlatých pyramidiek. Také jednoduché a ani sa nenarobíte a nudné šaty hneď získajú šmrnc.


Mimochodom včera ste mali poslednú možnosť zapojiť sa do súťaže o srdiečkovú krabičku, v ktorej sa ukrývajú malé drobnosti. Kto tak neurobil, nech nezúfa. Súťaže na Vladies blogu budú určite pribúdať. Túto "aprílovú" GIVEAWAY VIII., ktorú som vyhodnocovala za pomoci random-u, vyhráva slečna menom ZuZu s komentárom číslo 31. Srdečne ti Zuzka blahoželám a budem ťa kontaktovať na tvoj e-mail. Zvyšným súťažiacim sa chcem poďakovať za účasť v súťaži a pevne verím, že vás malá prehra neodradí a že sa na blog budete vracať s radosťou. Prajem vám krásny víkend milé čitateľky! :)


Potrebujete
  • 23 zlatých malých pyramidiek
  • bielu kriedu
  • krajčírsky meter alebo pravítko





Krok 1: Medzi pyramídkami nechávame medzeru 3 cm. Pri rukávoch postupujeme rovnako. Pri zatláčaní pyramídok si môžeme pomôcť napríklad nožnicami.



Photo by Beáta & Vladies

Vladies

8 komentárov:

  1. Výherkyni gratuluji a ozdoby na tričku vypadají moc hezky. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej pekne sú tie cvoky :) tie saty hned dostali taky iny smrnc :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. juuuj ja som niečo vyhrala? :D ja odpadnem, s tým som absolútne nerátala..... :D ďakujem, mimochodom tento spôsob oživenia oblečka veľmi dobre poznám aj naozaj to spraví divy :) hlavne je to veľmi jednoduché.... ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, vyhrala si! :) A nie je za čo a som nesmierne rada, ak som ťa potešila. A za pochvalu DIY ti veľmi pekne ďakujem. :)

      Odstrániť
  4. Téda, ty máš uplně magazínové vlásky! Jsi krásná!
    Šatičky jsou boží, hnedka bych do nich taky šla! (:



    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za také milé komplimenty! ;)

      Odstrániť
  5. ja milujem DIY :D a tieto šaty "po prerábke" vyzerajú naozaj skvelo

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.