DIY: Kvetináč zo sklenených pohárov

Dnes, vás milé čitateľky vítam s týmto malým a rýchlym diy, pretože momentálne nemám čas na väčšie diy. Nápady by určite boli, ale mám toho veľmi veľa keďže o mesiac mám štátnice a k tomu ešte musím dopísať aj bakalársku prácu. Mám čo robiť... Viem, že moje "problémy" vás možno nezaujímajú a nechcem vám ich vešať na nos, ale týmto vás vlastne chcem oboznámiť svojou absenciou na blogu. Pevne verím, že to pochopíte, za čo vám aj veľmi pekne ďakujem a verím aj v to, že blog budete naďalej sledovať a budete sa tešiť na nové články, ktoré pre vás rada pripravujem. K diy poviem už len toľko, že ide o veľmi jednoduché presádzanie kaktusov, ktoré zvládne každá z vás. Mohli ste si všimnúť, že kaktusov mám naozaj veľmi veľa. Pre tento raz som ich presadila do týchto sklenených pohárov od vonných sviečok.

Potrebujete:
  • 3 sklenené poháre od vonných sviečok 
  • špeciálni zeminu určenú na kaktusy
  • kaktusy rôznych druhov
  • lopatku
  • rukavice




Photo by Vladies

Vladies

4 komentáre:

  1. Nádhera. Taky si chci pořídit na své kaktusy nějaké pěkné květináče.
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pre inšpiráciu ti posielam tieto linky:

      http://vladiesblog.blogspot.sk/2014/12/diy-crepniky-s-roznymi-motivmi.html

      http://vladiesblog.blogspot.sk/2014/09/diy-crepnik-na-kvety.html

      Odstrániť
  2. WOWOWOWOW!!! AMAZING photos! LOVE how you planted these! So Brilliant and creative! TOO COOL!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.