Evening PHOTOSHOOT II.


Vítam vás s druhou časťou večerného fotenia. V minulom článku Evening Photoshoot I. ste mohli vidieť prvú časť fotenia, ktoré sa konalo v piatok večer. V prvom článku môžete vidieť fotky od iného fotografa ako pri týchto fotkách. To znamená, že ma fotili dvaja páni. A to aké som mala pocity a dojmy už rozmazávať nebudem. Tie si môžete prečítať v prvom článku, v ktorom som rozpísala všetko dopodrobna. Poviem vám len toľko, že to bola pre mňa osobne skvelá skúsenosť. A tak ako som už minule spomínala, každý úspech či neúspech, každá skúsenosť či je dobrá alebo zlá nás posúva vpred. Preto by som sa chcela poďakovať týmto dvom fotografom Lukášovi Molnárovi a Ľubošovi Krahulcovi za ich skvelú prácu a za to, že som mala tú možnosť s nimi fotiť.

Mimochodom s Lukášom sa chystáme spolupracovať. Už ma nebude fotiť mamina, ale on. Pevne verím, že náš výsledok (fotky) sa vám bude (budú) páčiť. Ja sa na to veľmi teším. Prvé fotenie outfitu sa uskutoční už tento štvrtok v krásnom prostredí. Viac vám neprezradím. Máte sa však na čo tešiť. Prajem vám pekný večer. 






Photo: Ľuboš Krahulec

Vladies

2 komentáre:

Používa službu Blogger.