Evening PHOTOSHOOT I.



Dnes pridávam trochu iný článok, ako obvykle, snáď sa vám bude páčiť. Pretože je to pre mňa jeden zo zážitkových dní. Raz v jeden chladný piatkový večer som mala fotenie. Dostala som príležitosť, tak kto by ju nevyužil. Chcela som vám fotky ukázať už skôr a k ním napísať článok plných emócií, ale nejako som sa k tomu nedostala a za zvyšnými fotkami od druhého fotografa ešte stále čakám. Možno, ak sa fotiek dočkám, tak vám určite pripravím druhú časť photoshoot-ingu. Mala by som absolvovať ešte jedno fotenie, ktoré už bude denné, čiže nebude to večerné fotenie, ako to bolo teraz, ale bude sa fotiť za denného svetla. K samotnému foteniu by som sa vyjadrila len toľko, že som vďačná za to, že môžem mať takúto skúsenosť. Za konkrétne tieto fotky vďačím fotografovi Lukášovi Molnárovi. Aj napriek tomu, že bolo veľmi chladno a nielen ja, ale všetci ostatní sme v ten večer poriadne premrzli, vďaka čomu som nepodala 100% výkon, a aj napriek tomu, že som nemala pripravené oblečenie na prezliekanie, tak si myslím, že to dopadlo celkom dobre. Každá skúsenosť ma posúva vpred! Nech je akákoľvek! Pri čítaní tohto článku sa môžno pýtate samých seba, či som vlastne s výsledkom spokojná a môžem na to odpovedať len takto, že som spokojná a čiastočne aj sklamaná. Sklamaná preto, že nevyšli pár drobnosti,ako som už spomínala, ale to nevadí z väčšej miery sa z toho veľmi teším! Odnášam si z fotenia zážitky, skúsenosti, pocity a dojmy, ktoré si niekto v živote nebude mať tú možnosť "odniesť". Mimochodom fotili sme v centre mesta Prešov, z mesta odkiaľ pochádzam a kde žijem. Čo poviete, páčia sa vám fotky?

*PS: GIVEAWAY VIII.









Photo by Lukáš Molnár

Vladies

3 komentáre:

  1. Musela to být skvělá zkušenost, pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, bola to dobrá skúsenosť a ďakujem veľmi pekne. :)

      Odstrániť

Používa službu Blogger.