NEW IN I.



Konkrétne takýto článok ste na Vladies blogu ešte nemali možnosť vidieť a nikdy by som nepovedala, že tento článok niekedy vôbec napíšem. Ale na druhej strane nikdy neviete čo vás napadne a čo v danej chvíli spravíte. Ani vy neviete čo vám najbližšie na blog "prinesiem", ale predpokladám, že len články, ktoré vás budú inšpirovať, prípadne motivovať.

Momentálne sa nachádzam v období, v ktorom skúšam rôzne veci. Respektíve chcem články, fotky a seba posúvať stále o level vyššie, preto som skúsila pre vás pripraviť aj takýto typ článku. A keďže Vladies blog je kreatívny blog o móde, tak aj tento článok, ktorý s módou súvisí som chcela spraviť kreatívne, spraviť ho niečim zaujímavým, a či je aj taký výsledok, to posúďte sami. Svoju kreativitu som využila v prírode, v našej krásnej záhrade, ktorá vyzerá ako z rozprávky. Fotila som včera celé poobedie, pobehovala som sem a tam, čakala na chvíľu kedy slnko zájde za mraky, aby fotky vynikli lepšie, samozrejme za ten čas ma stihlo trošku opáliť, takže som spojila príjemné s užitočným.

Neviem sa dočkať chvíle, keď mi domov príde balíček. Dočkala som sa a svoju zbierku šperkov som si obohatila o ďalšie dva náhrdelníky z najlacnejsiabizuteria.sk. Na titulnej fotke môžete vidieť ten masívnejší náhrdelník, tak ako aj tiene na obočie a ceruzku za pomoci ktorých si upravujem obočie. Bielou ceruzkou prejdem po spodnej línií obočia, aby malo obočie pekný požadovaný tvar.


K horúcim letným dňom neodmysliteľne patria blúzky zo vzdušného materiálu. Zakúpila som si rovno dve a to v bielej a ružovej farbe. Počas letných večeroch, kedy býva o čosi chladnejšie než cez deň si zoberiem denim košeľu, ktorú si prehodím cez ramená. Košeľu si môžete zakúpiť z VyzerajDobre - značkové oblečenie.


Tieto topánočky, ktoré patria medzi moje módne novinky ste mali možnosť vidieť aj na INSTAGRAM-e. Sú nesmierne pohodlné, vhodné k nohaviciam, sukniam aj šatám. Na jarné dni ako stvorené.   


V mojej zbierke nenájdete žiaden hrubý, veľký opasok, než tie úzke, tenké opasky. Keďže mi Boh nenadelil o niečo viac centimetrov než v skutočnosti mám, tak úzke opasky sú pre mňa najvhodnejšie. Natrafila som na nich v deň, keď som niečo súrne zháňala a v obchode na mňa čakali tieto tri skvosty za super cenu. No nekúp ich! 


Kabelky s okrúhlym tvarom sú obľúbeným kúskom tejto sezóny. Je jedno akej veľkosti bude, ide hlavne o jej okrúhly tvar. Jednu mám aj ja. Zmestí sa do nej kopec vecí a nehovoriac o tom, že vedia pekne dotvoriť outfit. Mohli ste ju na mne vidieť v článku Denim.


Trička základných farieb ako je biela, čierna a sivá by vám v šatníku rozhodne nemali chýbať. Doplnila som k ním aj trička v ďalších farbách ako je kráľovská modrá, pastelovo-modrá, oranžová a tričko v khaki alebo army green farbe. 


Veľa z vás sa ma pýta, akú farbu na vlasy používam. Prosím pekne tu to máte. Je to farba značky L´oréal, s ktorou som nadmieru spokojná. Je k mojim vlasom šetrná, dlho vydrží a pokožka hlavy od farby nesvrbí. K vlasovej kozmetike patrí aj suchý šampón na vlasy, ktorý plánujem vyskúšať, keďže sú situácie kedy nie je možné si vlasy umyť. Máte nejaké skúsenosti so suchými šampónmi? 


Už sa neviem dočkať chvíle, keď po štátniciach budem mať konečne čas na čítanie kníh a časopisov a celkovo na voľnočasové aktivity. Teším sa hlavne na knihu Módní návrhářství, ktorú som dostala od Kejmy






Milujem kabelky s retiazkovým ramienkom, vďaka ktorému pôsobia ako šperk. Mám ich v čiernej a bielej farbe a nosím ich dosť často, pretože sú praktické a dajú sa nosiť skoro k všetkému. 


Photo by Vladies

Vladies

7 komentárov:

  1. Ty náhrdelníky jsou úžasné :) A ten set na obočí od Essence jsem měla a byl super :)

    Make-up speciál 1. část

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je, používam ho už roky a som veľmi spokojná. :)

      Odstrániť
  2. Máš to skvěle nafocené :-) Líbí se mi denim košile :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barvu na vlasy z té řady používám taky a je velmi příjemná při barvení, už jinou ani kupovat nebudu. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už som mala ten suchý šampón od Dove a bola som spokojná, už si ho vyskúšala ? Krásne vonia, sa zamiluješ do tej vône, mám aj recenziu na blogu, tak pozri :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve som ho vyskúšala a vyzerá byť super. Vidieť efekt a vonia fakt úžasne. Hneď si ju idem prečítať. :)

      Odstrániť
  5. tie bľúzky sú krásne a po rifľovej košeli túžim už nejaký ten piatok, takže ďakujem za tip :)

    LaBlanche

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.