Súťaž o dva náramky s písmenkami


Príjemný začiatok týždňa milí čitatelia! Nielen pri čítaní článkov na blogu ste mohli postrehnúť, že pre vás opäť chystám súťaž, ale tak isto aj na facebook-u a instagrame. Sľúbila som vám ju v pondelok, a tu ju aj máte. Súťažiť môžete o tieto náramky s písmenkami, ktoré momentálne dosť letia, čo ste si iste stihli všimnúť.

Do súťaže sa môžu zapojiť nielen dievčatá, ale aj chalani a čo je ešte lepšie vyhrať môžu dvaja z vás rovno dve náramky. To znamená, že jedna osoba vyhrá dva náramky, vyberie si dve slová, názvy, čokoľvek, čo chce mať "vyskladané z kociek" v náramku a tak isto do komentára napíše svoje obľúbené farby, aby som približne vedela do akých farieb náramok ladiť. 

Ak sa vám súťaž páči a mali by ste záujem sa do nej zapojiť, stačí, ak splníte pár pravidiel, ktoré sú uvedené nižšie. Dňa 15. 7. 2015 vyberiem dvoch víťazov, ktorých mená uverejním na facebook-u. Pevne verím, že súťaž sa vám bude páčiť a všetkým držím prsty! (: 

PRAVIDLÁ:
  1. Stať sa členom GFC (google friend connect) /nájdeš na konci blogu/
  2. Napísať do komentára svoj E-MAIL + dve slová a vaše obľúbené farby 
  3. ZDIEĽAŤ giveaway (nezabudnúť napísať odkaz stránky, kde ste túto giveaway zdieľali) 
  4. VYJADRIŤ svoj prvý doejm na blog, názor, zlepšenie,návrhy, prípadne spokojnosť nespokojnosť, čokoľvek  

Photo: Vladies 

10 komentárov:

  1. GFC Genevra, email genevra43@gmail.com
    Smile, Love - modrá, růžová, bílá
    Sdílela jsem tu https://www.facebook.com/pages/Life-by-Genevra-Blog/1572739682993145?fref=nf
    Sleduji tě už déle a nemám nic, co bych ti vytkla. Líbí se mi všechno, jak píšeš, i fotky. Nejvíce se mi líbí tvé outfity. Giveaway je to moc pěkná, náramky jsou nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: ZdeňkaM
    Pokud by se poštěstilo líbily by se mi dva stejné náramky s nápisem "hnupka" mé oblíbené barvy jsou bílá, černá, růžová a modrá. :)
    Sdílím: https://plus.google.com/111389227258136329204/posts/cyjNa1KD3id
    Tvůj blog sleduji déle. Líbí se mi jednoduchý desig, který mě při čtení neruší. Fotky v článcích jsou krásně kvalitní a zajímavé. Od každého je tu něco, takže já bych neměnila nic. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Síma Kselíková, IG: simakselikova, FB: WECREATEYOUTOO.blog.cz (zde i sdíleno) a Simona Kselíková
    Happy, Hope a mé oblíbené barvy jsou modrá, černá a bílá :-)
    Na tvůj blog jsem narazila teprve před chvílí na stránce giveaway.cz a moc se mi zalíbil. Strašně se mi líbí vzhled tvého blogu, naprosto miluju bílé blogy :-) A ty jsi ještě taková fotogenetické...ráda se stává tvým fanouškem a pravidelným čitatelem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten je krásny, ďakujem za (opäť) skvelú súťaž. Tvoje súťaže majú "štýl". :)
    GFC: Aly V.
    aly.vikart@gmail.com
    Ak máš kocku aj so srdiečkom, tak ak by sa dalo, by som chcela na jednom I❤books. Ak nie, tak potom len 'books'. A na druhom 'faith'. :) A farby nechám na teba, len skôr také jemnejšie. :)
    Zdieľam na Twitteri: https://twitter.com/AlyVikart/status/617319952949870593
    Úplná spokojnosť so všetkým, vážne! :) Možno by som len prijala s veľkou radosťou občas nejaký článok o knihách, ktoré ťa zaujímajú, ktoré si si kúpila alebo také niečo. Všimla som si, že sa na tvojich fotkách už niekedy objavili. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    sdílím na fb https://www.facebook.com/nela.richterova.90
    Tvůj blog se mi moc líbí, je přehledný a jsme s ním spokojená :)
    Nelča, cycling, oblíbené barvy modrá, červená, bílá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk
    zdielam tu
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612
    tvoj blog sa mi vzdy pacil taky aky je , je pekny a rada sem chodim
    Niki , trust a farby ruzova cierna biela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: Zuzana Zelienková
    zuzka.zelienkova@gmail.com
    Zdieľam: https://www.facebook.com/Suesanqa

    Máš veľmi pekný blog a v podstate som na ňom nenašla žiadnu chybu :-) Je milý a nenútený :-)

    Love, Sue - obľúbené farby modrá, čierna,ružová, biela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC verun
    verun33ka@seznam.cz
    verun, faith černá, bílá, červená
    sdíleno zde: https://www.facebook.com/aneta.trefna.7/posts/1618109511784801?pnref=story

    Mám ráda recenze a DIY, to bych mohla číst hodiny a hodiny :3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Karolína, Jakub - černá, neonové barvy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com
    Love, faith - červená, ružová, oranžová, tyrkysová, čierna :)
    Zdieľala som na FB: https://www.facebook.com/lenka.durcekova.3/posts/856110674470548
    Tvoj blog síce neupúta hneď na prvý pohľad (vďaka kombinácii bielej a čiernej), ale tvoje články sú fakt pekné. Mám rada tvoje DIY články, články o cestovaní a milujem tvoje fotky. :) A súhlasím s Aly, rada by som si niečo prečítala aj nejaký článok o knihách či filmoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.