NEW IN II.


Peknú nedeľu všetkým! Na facebook-u a instagrame ste mohli postrehnúť, že dnes pre vás chystám článok a to opäť v podaní "noviniek". Ak si spomínate, pri jednej giveaway som vám dávala možnosť vyjadriť svoj názor na môj blog (samozrejme ten môžete vyjadriť vždy). Keďže sa zopár ľudí vyjadrilo k tomu, aby som prispievala voľnejšie články, typu "new in" alebo "random" článkov, tak som sa toho chopila. Mimochodom je dosť zábavné pripravovať tieto články. Samotné fotenie mne osobne trvá aj celý deň, pretože kým si všetko pripravím a hlavne nájdem nejaký zaujímavý objekt na fotenie, doladím detaily, tak to zaberie naozaj veľa času. A to je len fotenie, nehovoriac o napísaní článku. Článok tohto typu je druhý v poradí, pričom v prvom  NEW IN I. ste si mohli všimnúť, že som svoje novo zakúpené veci nafotila v prírode, v tomto článku sú veci nafotené v interiéri. Tak sa pozrite, aký je výsledok.

Na titulnej fotke môžete vidieť mokasíny a konečne moje prvé strapce (ktoré majú na sebe) a to naozaj prvé! Strapce sú must have záležitosťou leta. Plánujem si spraviť jednu kabelku práve so strapcami, prípadne niečo iné než je kabelka. Ak dostanem nejaký nápad určite jeho výsledok uvidíte v diy článkoch, na facebook-u alebo na instagrame. Ak nechcete, aby vám niečo ušlo sledujte ma aj mimo blogu. Čo sa týchto mokasín týka sú nesmierne pohodlné, hodia sa k šatám, sukniam, tak ako aj k nohaviciam. Viem si ich predstaviť v spojitosti s nežnou bielou farbou. Kúpite ich teraz v F&F, kde mimochodom ponúkajú 30% zľavy na tovar, tak šup šup na nákupy. 

Šaty s kvietkovanou potlačou k letu jednoducho patria. Tieto šaty, ktoré som dostala od Kejmy sú veľmi vzdušné a zakryjú drobné nedostatky. Už len si k ním obuť farebné topánky na vysokom podpätku, napríklad vo vínovočervenej farbe, doladiť ich zlatými šperkami, jemnými kučerami a môže sa vyraziť do ulíc. 


V lete nedám dopustiť na vzdušný materiál, z ktorého je táto blúzka vyrobená. Kúpila som si ich hneď v troch farbách, a to v bielej, ružovej  a tejto kadetskej sivej farbe. Tak isto nesmú chýbať pastelky, ktorým som niekedy veľmi nefandila, no teraz som si ich zmilovala. 

Plavková sezóna sa nám pomaličky blíži, preto je dobre zaobstarať si nové plavky. My ženy nemáme plaviek nikdy dosť, každý rok potrebujeme novú "výbavu", aby sme ohúrili svojho priateľa, svojich blízkych a predovšetkým uspokojili svoje vlastné vnútro. Nemusíte utrácať  na nové plavky za to, aby ste boli považované za plážové divy. Stačí ak doma v hĺbke svojej skrine pohľadáte staršie plavky, ktoré nie sú ošúchané, vyblednuté a prišijete k nim napríklad ozdobný lem. Návod nájdete pri diy článkoch. 


Slnko, voda, suchý vzduch to všetko dá v lete naším vlasom zabrať. Vlasy sú najviac namáhané a preto je dôležité im poskytnúť potrebnú starostlivosť. Kaderník mi odporúčal používať arganový olej raz za mesiac, aby vlasy neboli suché. Musím povedať, že tento olej je fakt dobrý. Vlasy nezaťažuje a dodá im potrebnú výživu. Nesmiem zabudnúť na metalické tetovačky, ktoré sú túto sezónu tiež must have. Ponúkajú ich už mnohé internetové stránky. Zatiaľ som si ich neskúšala objednávať, takže nemám nejakú osvedčenú stránku, ale momentálne ich zoženiete v najnovšom magazíne EVA, kde si môžete vybrať z troch druhov. 


Pribudol mi ďalší do zbierky. Myslím si, že vyjadrovať sa k doplnkom je zbytočné. Pretože tých nie je nikdy dosť a kto ma sleduje pravidelne, tak vie, že milujem masívne náhrdelníky a mám ich slušnú zbierku. 


Z týchto topanočiek sa veľmi vytešujem. Tieto by v šatníku nemali chýbať žiadnej z nás, pretože vedia krásne predĺžiť nohy, preto si ich vyberajte v odtieni čo najbližšom k vašej pokožke. Tak isto si dajte pozor na dĺžku podpätku. Ak neviete chodiť v topánkach s vyšším podpätkom, zaobstarajte si tie s nižším (pohodlné pre vás). Chcete predsa vykračovať sebavedomo, s istotou a nie sa modliť, aby ste si na ulici nevyvrtli členok. Verte, že vaše nôžky budú pekné aj v 6 centimetrových podpätkoch.


Opäť vzdušné, pohodlné tričko v žltej optimistickej farbe na leto. Krásne vynikne spolu s bielou alebo krémovou farbou v spojitosti s jemnými doplnkami. Tak isto ho kúpite v F&F. 


Photo: Vladies

Vladies

4 komentáre:

  1. celý čas zháňam nejaké tie NUDE pumps (telové lodičky) za normálnu cenu...
    podeľ sa s nami, odkiaľ že máš tieto? :P.
    inak, som naozaj rada, že sa šatičky páčia :)!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len kto je z Prešova bude vedieť, na Levočskej som ich kúpila Kami. :)

      Odstrániť
  2. ja som tiež taká, keď sa mi páči nejaké tričko, tak si z neho kúpim aj viac farieb :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé, všechno je tak krásné, jedna věc lepší než druhá, ale ty plavky, to je bomba! Jsou tak krásné a roztomilé, ty ti úplně závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.