Chcete byť trendy?


Kedysi dávno ste mohli na blogu zahliadnuť recenziu na denim košeľu značky s.Oliver od VyzerajDobre.sk. Pred nedávnom sme začali opäť spolupracovať, pričom nepôjde o žiadnu recenziu, ale o dlhodobú spoluprácu. Spolupráca spočíva v písaní inšpirujúcich článkov pre online magazín, týkajúcich sa módy spolu so zaujímavými fotkami. To znamená, že moju tvorbu nájdete nielen tu na Vladies blogu, ale aj na VyzerajDobre.sk, konkrétne v sekcií blog. Nájdete tam nielen moje články, ale aj články iných šikovných blogeriek. Ak vás inšpirujeme najnovšími módnymi úlovkami, inšpirativnými outfitmi alebo sa vám zapáči nejaký ten zaujímavý kúsok z fotky, podobný alebo dokonca ten istý môžete hneď nájsť aj v eshope.

V prvom článku sa dočítate, ako byť zaručene trendy na sezónu jeseň/zima 2015, čo určite pri nakupovaní neobísť veľkým oblúkom, ale naopak, čo si určite kúpiť a  čo s čím kombinovať. Tak šup šup do čítania najnovšieho článku plného inšpirácie. Mimochodom, od zajtra si môžete opäť zasúťažiť o skvelé ceny, tak nezabudnite. Máte sa na čo tešiť. :) 



4 komentáre:

  1. super kúsky si vybrala, me sa však nepáčia pončá a tie nohavice zo 70tok, asi preto, že som maličká a veľmi by mi to nešlo :) vlastne ani tie vysoké čižmy, ale tie sa mi hrozne páčia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež nízka a nosím pončo. Samozrejme, vezmem si k nemu čižmy na opätku a tak isto zladím farbu čižiem s nohavicami a hneď som o pár centimetrov vyššia. A zvonové nohavice ti tiež neuberú z výšky, ak budú v oblasti stehien úzke, dlhé až po zem, prípadne s vyšším pásom, stačí si k ním vziať už len opätky a máš ešte viac centimetrov, ako v skutočnosti. :) Ale tak ako to píšem v článku na stránke VyzerajDobre.sk, nie každému sa tieto nohavice páčia. Je to vec vkusu a tak isto nie každému pristanú. :)

      Odstrániť
  2. veľmi pekné a trendy kúsky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.