DIY: Potrhané džínsy

Niekto ich zbožňuje a niekto nenávidí. Pre niekoho sú štýlové a pre niekoho tuctové. Niekto sa ich nemôže "nasýtiť" a niekto sa ich už "prejedol".  Reč je samozrejme o potrhaných džínsach, hlavne v oblasti kolien. Poviem vám, že u mňa sú potrhané džínsy veľmi obľúbeným kúskom, ktoré nosím naozaj rada. Majú čosi v sebe... vedia outfitu dodať potrebný šmrnc, oživiť ho. Myslím si, že tieto džínny má väčšina z nás a sú im verní aj muži. Tá druhá väčšina ich zväčša nemôže vystáť, takže tento článok ich zrejme nezaujme. Ale pre tie/tých, ktorí potrhané džínsy milujú, ukážem vám, ako zbytočne neutrácať za potrhané rifle. Dokážete si ich spraviť aj sami, napríklad ak máte staré rifle a na ich zhotovenie nie sú časovo náročné. Zvládnete to za jedno popoludnie. 




Potrebujete:


Krok 1: Pomocou bielej kriedy si označíme miesta, kde chceme mať diery. 
Krok 2: Na konci riflí si podľa dĺžky nôh označíme miesta, kde sa budu rifle skracovať.  
Krok 3: Spodok riflí odstrihneme. 
Krok 4: Pomocou brúsneho papiera a páratka vyťahujeme nitky, čím rifle ostrambeme. 


Krok 5: Pomocou rezáka a nožníc spravíme diery. Nezabudnite si dať do nohavíc kartón, aby ste neprerezali zadnú časť riflí!
Krok 6: Brúsnym papierom prechádzame po miestach, kde sme rezali rezákom. 



Photo: Beáta a Vladies 


1 komentár:

  1. časová náročnosť záleží na type rifloviny. ja som takto "ničila" viacero džínsových výrobkov, a na to, aby to šlo tak "ľahko" treba tuhšiu riflovinu, lebo s jemnou sa človek namaká a ja viem, čo vravím, lebo presne také džíny som použila ja :D.
    inak, asi by som to ešte trošku viac nastrapkala na spodnom kraji, ale to asi preto, že mám rada, keď to proste poriadne visí :D.
    inak, strašne super sú a nesmierne ti to sekne na fotkách! ;).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.