DIY: Srdiečkové spinky


Nudíte sa v škole alebo v práci? Ukážem vám, ako poraziť nudu a ako sa pohrať so spinkami, ktoré máte na stole alebo v škole pripnuté na papieroch. Nie je to nič výnimočné. Povedala by som, že to je taká malá drobnosť, ktorá spestrí vaše papiere. Starej spinke dáte nový tvar. Taktiež nepotrebujete na ich vyhotovenie žiadne pomôcky (okrem spiniek), i keď som vám do postupu dala kliešte, ale ani tými sa nemusíte trápiť. Vzhľadom k tomu, že je drôt dostatočne mäkký, pomôžete si svojimi šikovnými prstíkmi. Ozdobiť si nimi môžete rôzne papiere, zošity, obálky alebo si z nich spraviť záložky do knihy, prípadne časopisov. Prajem vám príjemnú zábavu a pekný piatkový deň. :)


Potrebujete
  • spinky (podľa potreby)
  • kliešte 


Krok 1: Spinku vyrovnáme. 
Krok 2: Kliešťami ohneme jednu stranu drôtu a spravíme V-čko. 
Krok 3/4: Na jednej aj na druhej strane drôtu spravíme slzičku. Obe konce musia smerovať rovnako. Necháme trčať malý kúsok drôtu na jednej aj na druhej strane a zvyšok drôtu odstrihneme pomocou kliešťov alebo nožníc. 



Photo: Vladies 

9 komentárov:

  1. jeej aké milé a pritom jednoduché :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej to mi pripomenulo, že som si takéto chcela spraviť ale osobne ma skôr zaujal tento jednoduchší návod: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/9e/eb/3b/9eeb3bd3bede9e524d0be65386585826.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to moc hezky, ale já mám doma jen ty obyčejné sponky. Zkusím se v obchodě podívat i po nějakých barevných, třeba to pak vyzkouším :)
    Double Infinity

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už jsem je zkoušela.. Jsou rozkošné a hned oživí každý sešit ;)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.