DIY: Sveter so zipsami



Vždy som vedela, že chcem použiť zipsy do diy článku len akosi vždy mi niečo nevyšlo alebo mi k tomu niečo chýbalo. Až kým sa mi do rúk nedostal tento sivý svetrík a farebné zipsy. Je to nápaditý kus, najmä pre tie farby zipsov. Ak by ste mali čas a chuť tvoriť, skúste to, je to jednoduché. A do vášho šatníka tak môže pribudnúť ďalší zaujímavý a originálny kúsok.

Toľko k novému svetríku. Chcela by som vás oboznámiť ešte s niečim. Okrem toho, že vás čaká súťaž, nové outfity a rôzne diy, chystám sa spraviť jeden zaujímavý článok. A však, potrebujem vašu pomoc. Chcela by som pripraviť článok na základe vašich otázok. To znamená, že mi môžete začať písať do komentárov akékoľvek otázky (samozrejme v rámci slušnosti), čo by vás zaujímalo, čo by ste chceli o mne vedieť a ja tieto otázky spracujem a odpoviem vám na nich v článku. Príde mi hlúpe dávať sama sebe otázky, ktoré by pre vás možno ani neboli zaujímavé a potom na ne odpovedať. Preto zaujímavejšie a o to spontánnejšie mi príde,  ak sa spýtate niečo vy mňa (teším sa na to) a vy sa tak môžete tešiť na to, čo vám odpoviem. Nemusíte si nad tvorením otázok lámať hlavu. Stačí, ak sa spýtate jednoducho, akoby sme všetky sedeli na dobrej káve a len tak kecali. Ak vás už niečo napadlo, prosím označte to nejak v komentári, aby som vedela, že je to už vaša vymyslená otázka na mňa. Ďakujem a prajem krásny deň. 


Potrebujete:
  • sveter v sivej farbe 
  • 4 zipsy (červený, modrý, biely, ružový)
  • meter
  • nožnice
  • bielu kriedu 
  • špendlíky
  • stehovku alebo inú farebnú niť 
  • šijací stroj

Krok 1: Pomocou metra a kriedy si vyznačíme miesta, kde chceme mať zipsy. 
Krok 2: Ak sme si vyznačili miesta, tak zipsy prišpendlíme k svetru. 
Krok 3: Stehovkou (niť) alebo inou farebnou niťou prišijeme zipsy k svetru. Kto nepotrebuje šiť zipsy k svetru ako pomôcku pred šitím na šijacom stroji, nech si zipsy len prišpendlí. 
Krok 4: Zipsy pripevníme k svetru pomocou šijacého stroja. 




Photo: Beáta F., Vladies 

4 komentáre:

  1. Skvelý, vydarený nápad! Svetrík sa mi moc páči :)
    Moja otázka: Odkiaľ čerpáš inšpiráciu na svoje diy krásne kúsky?

    Ak máš záujem, na mojom blogu práve prebieha súťaž :)
    Klaudy's shopping enjoyment - GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vtipný nápad, vypadá to opravdu dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super nápad :) si šikovná :)
    www.simplytheblog.com

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.