Októbrový zoznam želaní


Sviatky nesviatky, naše srdce vždy po niečom túži a naša duša je večne nespokojná. Nikdy nemáme dosť. Vždy po niečom túžime a chceme viac a viac. Ak sa nám splní jedno želanie, chceme, aby sa splnilo aj to ďalšie. Radi sa paradíme, rozmaznávame, sme radi obdarúvane. Áno, sme náročne duše, ale len tak trochu.

Keďže sa blíži môj sviatok, pripravila som si aj ja svoj zoznam želaní. Musím povedať, že toto je veľmi skromný zoznam. Dôvod je zrejme jasný. Ak by tu malo byť všetko, čo by som si želala... No, radšej prejdem k týmto "maličkostiam". Vzhľadom k tomu, že sa mi začala škola (a nielen preto) a niekedy nemám chuť vláčiť tie všetky potrebné veci v kabelke, túžim po peknom batôžteku, ako je napríklad tento od SheIn. Vonku sa nám poriadne ochladilo a preto by nebolo na škodu si zaobstarať dobre padnúci kabát. V poslednej dobe začínam "zbierať" klobúky. Sú naozaj skvelým doplnkom, ktoré dodajú tú správnu bodku za celou vizážou. Nehovoriac o tom, že ráno sa nemusíte trápiť nad úpravou vašich vlasov, pretože klobúk schová strapaté, neupravené vlasy. Dobré klobúky zoženiete v F&F, Mangu, ZareH&M. Už keď budem mať ten krásny kabátik, nesmiem zabudnúť na pohodlné čižmy, ktoré sa hodia tak ako k sukni, tak aj k nohaviciam a sú ako stvorené na každodenné nosenie. Začala som akousi školskou pohodou, tak ňou aj pokračujem. A to najmä v úžasnej mikine alebo chlpatom svetri, ktoré dodajú nudnému outfitu ten správny šmrnc. Samozrejme radosť by mi spravili aj menej finančne náročné vecičky, ako napríklad dekoratívna kozmetika a kaktus - sukulent. Tieto kaktusy jednoducho milujem, vždy mi vedia spraviť radosť. A čo váš zoznam želaní? 



Photo by Vladies

4 komentáre:

Používa službu Blogger.