DIY: Farebný hrnček


Skúšky prebiehajú v plnom prúde a ja si pomedzi ne spríjemňujem chvíle vyrábaním týchto milých drobností. Nový rok začínam práve týmto kreatívnym príspevkom. Musím však napísať, že tento rok začínam o čosi skromnejšie. Vzhľadom k tomu, že mám skúšky, tak sa blogu nemôžem venovať tak, ako by som chcela. Ale, ak všetko dobre pôjde a vyjde mi to, tak tento týždeň by mal byť mojim posledným skúškovým týždňom a potom sa môžete tešiť na rôzne príspevky. Držte prsty! Ďalšou vecou, s ktorou sa musím uskromniť sú outfitové fotky. Momentálne nemám fotografa, ktorý by ma fotil, ale hľadám, kým nenájdem, takže tiež držte prsty! Ak by ste mali chuť prečítať si nejaké články o móde, klikajte na blog vyzerajdobre.sk . Toľko k informatívnym veciam.

Aj vy začínate ráno dobrou kávou alebo čajom? Svoj deň môžete hneď po prebudení začať štartovať pozitívne. Káva alebo čaj chutí lepšie z pekného hrnčeka, kde pri pohľade naň sa začnete usmievať. Najlepšie je na tom, že nemusíte zháňať hrnček svojich snov, ale môžete si ho dorobiť sama, a to podľa vašich predstáv. Postačia vám najmä laky na nechty, akrylové farby a veľká dávka trpezlivosti. Ak sa vám vzory, ktoré ste vytvorili nebudú páčiť, jednoducho ich odlakujte a spravte odznova. 


Potrebujete

  • hrnček (bez vzorov, v bielej farbe) 
  • farebné laky na nechty + priesvitný lak na nechty 
  • čiernu a bielu akrylovú farbu 
  • papier s mottom (citátom) 
  • štetec 
  • lepiacu pásku
  •  manikúrové nožničky 
  • umelohmotnú misku, špajdle 
  • odlakovač, kozmetické odličovacie tampóny 

Krok 1: Do misky s vlažnou vodou nakvapkajte lak na nechty. Ak chcete, aby vám vznikli pekné vzory, pomôcť si môžete špajdlou. 
Krok 2: Hrnček vložte do misky s vodou. 
Krok 3: Prvý a druhý krok zopakujte niekoľkokrát, aby ste mali vzor na každej strane hrnčeka. 
Krok 4: Hrnček prelakujte obyčajným priesvitným lakom na nechty a nechajte uschnúť. 
Krok 5: Pomocou manikúrových nožničiek vystrihnite predlohu. 
Krok 6: Predlohu nalepte na hrnček. 
Krok 7/8: Na kúsok papiera si rozrobte sivú farbu, ktorú dostanete zmiešaním čiernej a bielej akrylovej farby. Ak chcete, aby odtieň bol svetlejší, pridajte viac bielej farby. Ak ste spokojné s odtieňom, vyfarbte predlohu. 
Krok 9: Opäť celý hrnček dobre prelakujte priesvitným lakom na nechty. 



Foto: Vladies

11 komentárov:

  1. Jéé... tak takýto postup som ešte nikde nevidela. :) Určite raz vyskúšam. :) Je to veľmi pekné. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je aké krásne :)) len nemám akrylové farby :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Namiesto akrylových farieb môžeš použiť aj čierny lak na nechty a naniesť ho tenkým obyčajným štetcom alebo štetcom, ktorý je určený na nechty. A ak máš obyčajný štetec a je príliš hrubý, zostrihni po bokoch jeho štetinky, čím si ho zúžiš :).

      Odstrániť
  3. Držím prsty pri skúškach:)
    A naozaj skvelý nápad ako oživiť nudný hrnček!
    Je to naozaj krásne:)
    Pozývam ťa na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéééj to som chcela už dlhšie vyskúšať no akosi som sa neodhodlala, super sa ti podaril :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. existujú aj farby na porcelán, ktoré sa nemusia vypaľovať - zostanú krásne lesklé a nemusia sa lakovať ;) ja by som sa bála, že mi tá akrylka zlezie po prvom týždni používania :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, hrnček sa dá spraviť aj takýmto spôsobom. Pokiaľ ide o laky na nechty, tak samozrejme dĺžka uchovania vzoru na hrnčeku závisí od kvality laku na nechty. Mám skúsenosti s takouto výrobou a môžem povedať, že akrylka drží dobre, vydrží mnoho umytí, takže nie je sa čoho obávať :).

      Odstrániť
  6. Použiť namiesto nejakej farby lak na nechty by mi nikdy nenapadlo - no určite to niekedy vyskúšam, keďže to vyzerá úžasne :)
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.