WISHLIST: Január 2016


Len nedávno skončili Vianoce, kedy sme si želali nájsť pod stromčekom nie jednú drobnosť, po ktorej naše srdce túžilo... Od Vianoc už ubehol mesiac a my si opäť niečo želáme. Dáme sa zlákať na nie jednú zľavu, chodíme okolo výkladov s výpredajmi, až nakoniec skončíme v obchode a pristihneme sa, ako sa prehrabujeme pomedzi tie "handry" s visačkami s červenou nálepkou - zľava. Ani nevieme ako a všetky tie veci sú v našom košíku, zaplatíme to (alebo nám to zaplatí niekto iný) a naša skriňa je opäť o niečo plnšia. Či máme narodeniny, meniny, či oslavujeme Valentín, MDŽ, Vianoce...radi sme obdarúvame a radi sa obdarúvame (takmer vždy). Radi si spravíme radosť novým prírastkom do nášho šatníka. Ak sa chceme odmeniť, napr. za úspešné ukončenie semestra (môj prípad), hneď vyrazíme na nákupy a odmeňujeme sa. Nákupy sú balzamom pre dušu. Keďže som už svoje úspory minula vo výpredajoch, začínam šporiť a vytvorila som si zoznam želaní, po ktorých moje srdce túži. Mimochodom z tohto článku vyplýva, že si vždy niečo želáme! Sme svojim spôsobom náročne, ale sme to jednoducho my, ženy! Tak si poďme spraviť radosť!


1. Kožuch - je jednoznačne must have kúskom každej módnej maniačky. Už dlhšiu dobu zháňam pekný kožuch v neutrálnej sivej farbe. Mimochodom som zástancom umelých kožušín, na jednej strane kvôli ochrane zvierat a na druhej strane umelé kožušiny sa dajú zohnať v krásnych rôzno farebných a vzorovaných kombináciach. 

2. Lodičky - základom každého šatníka by mali byť lodičky v telovej farbe (vo farbe najbližšej k vašej pokožke) a čierne lodičky, ktoré sú vhodné ku všetkému. 

3. Kožené rukavice - sú mojou srdcovkou a zatiaľ som nenašla tie pravé orechové, ktoré by mi padli ihneď do oka a tie staré sa mi bohužiaľ zničili. 

4. Body - sexy top súčasnosti, ktorý zvýrazni vašu ženskosť. Krásne vynikne pod sakom alebo ak ho necháte "vykukať" spod svetrík. 

5. Klobúk - ak chcete byť trendy a zároveň oživiť svoj zimný outfit, kúpte si klobúk v čiernej, sivej, hnedej alebo vínovej farby. 

6. Náušnice - milujem tento typ náušníc. Vo výpredajoch som si nejaké ulovila a budete ich môcť vidieť na mojom Instagram-e, a nie len tie, ale aj iné úlovky. Tak nezabudnite sledovať. 

7. Sukulent - mojím obľúbeným kaktusom je jednoznačne sukulent. Ale zatiaľ sa im u mňa nedarí, preto si chcem kúpiť ešte jeden (zrejme aj posledný) a uvidíme, či sa mi ho podarí vypestovať. 

5 komentárov:

  1. Skvelý wishlist:) a ten kožuch vyzerá naozaj super! A po klobúku sa obzerám už dlho:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Body je krásne, len neviem, či by som mala odvahu ho nechať vykúkať spod oblečenia :)
    Owl Heaven

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kožúštek je nádherný, tiež by som nejaký brala, ale všetky sú strašne mohutné alebo ostane vždy len vo veľkej veľkosti :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, zatiaľ mám tiež to "šťastie" :/.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.