BEAUTY: Starostlivosť o moju pleť


Každá žena má svoju vlastnú povinnú kozmetickú výbavu, a ja tiež. Jedno, čo by sa malo nájsť v kozmetickej taštičke u každej ženy, je denný krém, odličovacie pleťové mlieko a pleťová voda.

Ja namiesto pleťovej vody a odličovacieho mlieka používam micelárnu vodu, ktorá je k mojej pleti šetrná a dôkladne ju čistí. Používam ju nielen na odličovanie, ale aj ráno po prebudení, aby som pleť zbavila nečistôt, ktoré vyprodukovala počas noci. 


Keďže mám zmiešaný typ pleti používam dva rozličné krémy, ktoré sezónne obmieňam. V lete používam ľahšie a najmä hydratačné krémy. Na T-zónu (nos, brada, čelo) používam hydratačný krém, ktorý je určený na zmiešaný typ pleti. Na líca používam klasický (obyčajný) hydratačný krém, keďže v tejto oblasti ide o normálny typ pleti. V zime má moja pleť sklon k vysúšaniu a olupovaniu sa, preto používam na celú pleť výživný krém, ktorý póry neupcháva, dostatočne pleť vyživí a chráni ju pred mrazmi. 


Raz týždenne si spravím peeling pleti. Vyskúšala som niekoľko peelingov, ale nebola som s nimi dostatočne spokojná. Preto si vyrábam jednoduchý domáci peeling, a to z kryštálového cukru, olivového oleja a pár kvapiek medu. Po peelingu používam pleťovú masku, ktoré tiež striedam, ale nie podľa sezónnosti. Na T-zónu používam ílovú pleťovú masku, ktorá krásne stiahne póry a redukuje nedokonalosti pleti. A ako druhú používam hydratačnú masku


Na zmiešanom type pleti sa často objavujú nedokonalosti, ktoré sa vyskytujú väčšinou v T-zóne. Ich tvorbe predchádzam, respektíve liečim okrem pravidelného čistenia pleti aj zinkovou masťou (kúpite v lekárni) a sírovým mydlom, ktoré vyrážky vysúšajú. Preto s nimi zaobchádzam opatrne a nepoužívam ich dennodenne. 


To by bolo z hľadiska starostlivosti o moju pleť asi všetko. V prípade akýchkoľvek otázok mi neváhajte napísať. Rada vám odpoviem. Píšte mi do komentára, na Facebook alebo na E-mail. Prajem vám krásny deň (: 


Foto: Beáta F. 

4 komentáre:

  1. Skvelé tipy a masku určite vyskúšam:)
    Chcela by som ťa pozvať na moju giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné tipy, pěkné fotky, skvělý článek!! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.