Letné MUST HAVE


Teploty sa nám pomaly, ale iste šplhajú smerom hore. Onedlho tu máme leto, a práve preto je potrebné sa na neho pripraviť a vyraziť na nákupy. Lenže, čo si vlastne kúpiť? Vybrala som pre vás naozaj zopár vecí (pri ktorých nezaplače vaša peňaženka), ktoré by ste mali mať túto sezónu v šatníku. Ak nie všetky, tak si zaobstarajte aspoň jeden kúsok, napríklad top alebo šaty s odhalenými ramenami. A možno máte všetko, ale to neznamená, že si nemôžete spraviť malú radosť novým prírastkom do vášho "letného" šatníka. Tak teda poďme sa pozrieť na to letné must have


  • Odhalené ramená - topom alebo šatám s odhalenými ramenami neodolali najmä módne blogerky, a rozhodne by ste nemali ani vy. Nielenže sú horúcim trendom tohto leta, ale navyše v nich pôsobíme neskutočne žensky. Sú pohodlné a voľnejšie topy alebo šaty zakryjú drobné nedostatky. To je rozhodne dobrý dôvod na kúpu takéhoto kúska. 
  • Espadrilky - ide o veľmi pohodlnú a trendy obuv so slamenou podrážkou. Je len na vás, či si vyberiete hrubšiu alebo tenšiu platformu. Nedávno som si aj ja kúpila espadrilky, ktoré ste mohli vidieť na mojom Instagrame (mrknite). 
  • Plisovaná sukňa - ja osobne sa veľmi teším týmto sukniam. Sú veľmi pohodlné, príjemné, ako uliate na leto. Treba si však dávať pozor, pretože nie sú vhodné pre každý typ postavy. Látka je riasená a tým pádom pridáva zopár centimetrov navyše. Skvelo sa hodí k teniskám, sandálkam, lodičkám a pod.. Povedala by som, že ide o "multifunkčnú" sukňu. Môj "ružový úlovok" zo sekáča ste mohli vidieť v článku tu.  
  • Crossbody kabelky - kabelky naše každodenné... Pokiaľ nepotrebujete nosiť milión veci v kabelke, tak tieto kabelky si rozhodne zamilujete. Schováte do nich všetko, čo potrebujete, prijemne sa nosia a oživia každý outfit. Ja tieto kabelky jednoducho milujem, a vzhľadom na moju výšku, mám doma kabelky väčšinou len takéhoto typu. 
  • Šperky - mnohé ženy zabúdajú do svojich outfitov zakomponovať šperky. Čo je ale veľká škoda. Šperky sú čerešničkou na torte. Dávajú správnu bodku na záver, mnohokrát (správne zvolené šperky) dotiahnú outfit do konca a dodajú mu ten správny šmrnc. Preto nezabúdajme ani v lete na šperky, aj keď pri tých horúčavách sa snažíme mať na sebe čo najmenej doplnkov, ktoré by nás obťažovali. Frčať budú rôzne náhrdelníky, náušnice, najmä tie so strapcami. 
  • Vôňa - vypovedá o človeku veľmi veľa, podčiarkuje osobnosť.  Nemali by sme zabúdať pekne voňať ani v lete, práve vtedy by sme si mali dávať pozor na to, aby sme ľuďom okolo nás "páchli" pekne a nie nepríjemne (veď vy viete ako to myslím ;) ).
  • Farby - bodkou na záver sú rúže. Krásne farebné, voňavé, nech majú pery letnú "šťavnatú" farbu. Napríklad rúžom v malinovej, korálovej alebo oranžovej farbe rozhodne nič nepokazíte. Práve naopak, rúž bude vašim doplnkom na perách. Nezabúdajte na to, že výrazný rúž vyzerá dobre len vtedy, keď sú pery pekne hydratované. Preto si pred jeho nanesením spravte jemný peeling. 




Foto: Vladies

8 komentárov:

  1. Iné ako malé, crossbody kabelky nenosím, nikdy sa mi nechce ťahať veľa vecí :). A aj plisovanú sukňu som si nedávno kúpila! :) Ešte nejaká blúzka s holými ramenami a budem vybavená :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Top s odhalenými ramenami ti rozhodne nesmie chýbať :) ❤.

      Odstrániť
  2. Veľmi by som brala top ako na obrázku, musím sa po niečom takom pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, pevne verím, že niečo nájdeš. Obchody sú týmito topmi preplnené. Už si len nájsť ten svoj :) ❤.

      Odstrániť
  3. Voňavku by som brala aj ja!:) Veľmi pekný wishlist, na mojom nesmú chýbať šortky s vysokým pásom a sukne a najmä farby!

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne a svoj šatník musím doplniť o nejaké tie šortky a sukne. No a Chloé je jednoznačne môj najobľúbenejší parfum :) ❤.

      Odstrániť
  4. Chloé parfém je také pro mě MUST HAVE :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.