Ramená von!


Bez topov a šiat s odhalenými ramenami sa toto leto jednoducho nezaobídete. Ide naozaj o must have kúsok, ktorý by vám vo vašom šatníku zaručene nemal chýbať. A musím povedať, že je to naozaj návykový trend. Jeden top alebo jedny šaty vám stačiť nebudú. Postupne sa vám budú hromadiť vo vašej skrini, ale to vôbec nevadí. Odhalené ramená z nás robia naozaj pôvabné a nežné ženy. Pôsobia sexy, no nie vulgárne. Viac dôvodov na ich kúpu vám netreba. Dokonca nemusíte nič kupovať. Vyrobiť si môžete vlastné topy alebo šaty. Jeden DIY postup som spracovala presne pred rokom (samé vidíte, že ide o nadčasový kúsok), ktorý nájdete TU. Bude vám stačiť pánska košeľa, nožnice, ihla, niť a krajčírska guma. Ja som si kúpila dve pánske košele v sekáči. Výsledok vám ukážem na mojom Facebook-u, kde sa so svojou vynovenou košeľou môžete pochváliť aj vy, budem len rada. Taktiež vás na blogu bude čakať ešte jeden DIY projekt s odhalenými ramenami. Tak nezabudnite sledovať.



Foto: Vladies


5 komentárov:

  1. Tento styl se mi ted opravdu líbí :) Ráda bych si něco takového pořídila :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne kúsky! Na tie žlté šaty z Manga pozerám každý deň, no zatiaľ im odolávam:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to som zabudla napísať, že všetky tieto krásne vecičky na fotke sú z MANGA a ZARY :). A neodolávaj príliš dlho lebo ti ich niekto vezme. Šup pre ne ;D ❤.

      Odstrániť
  3. Tá košeľa vpravo hore je úžasná, hneď by som ju brala!

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.