DIY: Malinová pena so sušienkami a mandľami


Opäť tu máme niečo chutné, ovocné a plné vitamínov. Túto malinovú penu si môžete spraviť na raňajky, desiatu, či olovrant alebo si ju pripravíte len tak pre chuť, alebo ňou prekvapíte návštevu. Budem sa opakovať, ale ovocné dobroty nás počas týchto horúcich dní, kedy nám najmenej chutí jesť, naozaj zasýtia a dodajú telu potrebnú energiu. Malinová pena nie je náročná na prípravu z hľadiska času, ani z hľadiska surovín. Keďže som tento chutný recept mala pripravený už skôr, na ozdobu som použila čerešne. Ak sa u vás ešte nájdu, prípadne, ak máte na záhrade višne, môžete použiť aj tie. Alebo použite maliny, aby podčiarkli a zvýraznili chuť ešte viac.

Keďže som len človek a viem byť sem-tam aj ja nerozhodná, vybrala som vám fotky s jednou aj troma čerešňami na vrchu pohára. Detail, viem... nemôžem za to, že rada špekulujem. A poďme už konečne na ten recept.


*RECEPT (ingrediencie na 3 porcie)

Potrebujete

  • 125 g mrazených malín 
  • 200 g smotany na šľahanie 
  • 1 vaječný bielok 
  • 1 ČL stévie 
  • blanšírované mandle 
  • 130 g mliečnych sušienok Bebe 

POSTUP: 

Krok 1: Maliny spolu so smotanou rozmixujte dohladka. 
Krok 2: Z vaječného bielka vyšľahajte tuhý sneh a zmiešajte ho s malinovým krémom. 
Krok 3: Sušienky nalámte nahrubo a mandle nakrájajte nadrobno. 
Krok 4: Malinovú penu vylejte do pohárov a posypte ju sušienkami a mandľami.



Foto: Vladies 



6 komentárov:

Používa službu Blogger.