BEAUTY: Starostlivosť o moje vlasy


Nie je u mňa zvykom písať o "beauty" témach, ale keďže ste mali na mňa mnoho otázok z hľadiska starostlivosti o pleť, vlasy a telo, tak som vám to tu postupne spracovala.


Niečo k starostlivosti o moju pleť ste si mohli prečítať TU, aj keď to nie je veľmi aktuálne. Myslím to z hľadiska používaných produktov, keďže mám problematickú pleť a ešte stále som nenašla takú "kozmetickú výbavu", ktorá by mojej pleti vyhovovala najviac. Navyše sa liečim u dermatológa, takže je dosť možné, že sa mi to opäť otočí a moja pleť bude chcieť "papať" znova niečo iné. Časom možno pre vás pripravím ďalší "beauty článok", v ktorom vám priblížim, ako sa veci majú, čo mi pomohlo a čo nie. Poďme teda ďalej, a to k starostlivosti o telo, respektíve, ako byť fit a dopracovať sa k štíhlej línií. V tomto článku TU som vyjadrila skôr svoj názor a postoj k zdravému stravovaniu a cvičeniu, než by som sa zamerala na telové produkty. Ide o motivačný článok, tak ak sa mi podarilo vás motivovať, dajte vedieť, nech sa poteším s vami.

A prejdime k poslednej téme a tou sú vlasy. Nie nadarmo sa vraví, že sú korunkou krásy. Práve preto by sme nemali zabúdať na ich dôkladnú starostlivosť. Ja osobne som doposiaľ vyskúšala asi všetky " "reklamné" šampóny a kondicionéry, no žiaden z nich nesplnil moje očakávania. Moja polohustá hriva nebola lesklá, nemala zacelené končeky, ktoré boli poškodené a aj najďalej boli moje vlasy suché. Pravidelne som sa podstrihávala, pretože vlasy vyzerali tak, že opäť potrebujú nožnice. Prevrat v kvalite a raste vlasov nastal vďaka mojej sestre, ktorá natrafila na vlasovú kozmetiku Milva. Ide o bulharskú kozmetiku, ktorá ponúka produkty vyrobené z prírodných materiálov a zameriava sa na rôzne problémy ohľadom vlasov. Páči sa mi aj to, že sa táto kozmetika netestuje na zvieratách. Šampón s chininom, ktorý je určený na regeneráciu upravovaných a poškodených vlasov,  používam už asi rok.  Po ňom mám vlasy pevné, lesklé, končeky sa mi neštiepia tak často (to naozaj!) a nemusím často strihať vlasy. Stačí, ak si ich podstrihnem v marci (po zime) a koncom septembra (po lete). Navyše, moje vlasy začali rásť. Niežeby kedysi nerástli, no mne vlasy narastú do určitej dĺžky a potom mám pocit, že sa rast zastaví. Ale tým, že sú zdravšie, tak samozrejme rastú rýchlejšie. 



K doplnkovej starostlivosti o vlasy používam vyživujúcu masku Kallos s omega 6 komplexom, po ktorej sú moje vlasy hebké, lesklé, ľahko sa rozčesávajú a krásne voňajú. Pri pravidelnom používaní (2-3 krát do týždňa) moje vlasy nie sú suché a namáhané. Skutočne veľké výhodné balenie s kvalitným obsahom a navyše za super cenu - notino.sk. Ďalším produktom je ochranný olej pre tepelnú úpravu vlasov od Garnier, ktorý príjemne vonia a nezanecháva moje vlasy mastné a zlepené. Najbližšie si plánujem kúpiť arganový olej, ktorý pomáha v boji so suchými vlasmi. Ku kvalite vlasov mi prispieva aj kefa s umelými štetinami, ktorá vlasy neťahá a vďaka nej vlasy zbytočne nevypadávajú.  


A čo vy? Máte skúsenosť s chininom alebo s nejakými inými vlasovými produktami, ktoré vyhovujú vám? 


Foto: Vladies

2 komentáre:

  1. tangle teezer a ten olejček používam aj ja :) na vlasy mi najviac vyhovujú šampóny garnier fructis, pantene aqua light a yves rocher :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.