WISHLIST: November 2016

Každá z nás po niečom túži. Ak sa túžby naplnia, vytvoríme si nové a túžime po nich opäť. A potom, že sú naše šatníky preplnené... Čo narobíme, ak chceme byť pekné a štýlové. Nákupy sú pre niekoho terapiou. Ak sú ženy smutné alebo nahnevané, často ich kroky smerujú do nákupných centier, kde si spravia radosť. Ja som zase ten typ ženy, ktorá nerada nakupuje v nákupných centrách. Priam neznášam nakupovanie. Áno, je to tak. Mám veľmi rada oblečenie a pri nákupoch si veľmi rada predstavujem, čo s čím skombinujem, ale neznášam pri nakupovaní kvantum ľudí, vydýchaný vzduch a umelé svetlá. A aj dve hodiny nakupovania mi dajú zabrať a potom sa doma nedokážem z nákupu tešiť, pretože už nemám energiu. Ale zato sa teším neskôr, keď si oddýchnem. Práve preto sa mi začína čoraz viac pozdávať online nakupovanie. Aj keď tiež neviete, či nekupujete mačku vo vreci...

Ale vrátim sa späť k našim túžbam, ktoré sú na to, aby sa plnili. Pripravila som pre vás môj zoznam túžob, respektíve želaní, na ktoré si robím zálusk. Tak poďme na to! 

*PS: Nezabudnite mi napísať, čo si želáte alebo po čom túžite vy, a kde a ako často nakupujete. Či vás nákupy takisto vyčerpávajú alebo práve naopak, dobíjajú. 


***

1. Ružový kabát - Túto zimu mám veľkú "chuť" na kabát v rúžovej farbe, ktorá je príjemná a hravá zároveň. Vďaka nej rozžiari nejeden outfit, keďže pri zimných outfitoch zohráva podstatnú úlohu práve kabát. Dá sa pekne kombinovať s kúskami v modrej, čiernej, bielej, béžovej a sivej farbe.

2. Rúž - Tmavočervené odtiene rúžov patria medzi moje najobľúbenejšie. A celkovo dávam prednosť aj pri lakoch na nechty prednosť zemitým odtieňom, než napríklad rúžovej alebo inej farbe. Tentokrát chystám svoju zásobu rúžov obohatiť o čokoládový odtieň. Mám jeden rúž v svetlohnedej farbe, ale chcem aj tmavší. Preto, ak máte nejaký dobrý typ, budem rada, keď sa oň podelíte.

3. Kabelka s názorom - Alebo kabelka, ktorá to povie za mňa. Kabelky s vyšívkami, nálepkami, nažehľovačkami sú pre mňa výrazným a zaujímavým doplnkom, ktoré tiež oživia outfit. Možno vám pripravím #DIY postup, ako si vyrobiť svoju kabelku "s názorom".

4. Spodné prádlo - Spodného prádla nie je nikdy dosť. Cítime sa vďaka nemu sexy a pri peknej bielizni rastie aj naše sebavedomie. Pre odvážne, spodnú bielizeň môžete teraz nosiť nielen pod oblečením, ale aj na vrchnej časti odevu. Napríklad, podprsenku, ktorú vidíte na obrázku si oblečte na tričko, či košeľu.

5. Vyšívaná košeľa - Už minule som v článku TU spomínala, že vyšívky sú krásnym detailom a horúcou trendovou záležitosťou. Vďaka ním sa odev stáva dominantným, výrazným a zaujímavým zároveň. Najviac ma s vyšívkami zaujali košele, bombery a džínsy. Kúpite ich v Zare, SheIn alebo Zaful.

6. Čižmy nad kolená - Do semišových čižiem nad kolená  som sa jednoducho zamilovala. Outfit v čiernych čižmách nad kolená ste mohli vidieť TU. No, tentokrát by sa mi zišli aj v pohodlnej verzií, a to na nižšom opätku, než tie čierne.

7. Pobyt/letenky - Pobyt niekde v Tatrách na 3 dni by som brala všetkými desiatimi. Letenky niekde k moru alebo na poznávací zájazd by som brala všetkými dvadsiatimi. Zmeniť prostredie, oddýchnuť si, nemyslieť na povinnosti, tráviť čas niekde v prírode...to by bolo pre mňa balzamom na dušu. A poviem vám, že toto je zo všetkých túžob moja najväčšia.




Foto: Vladies

16 komentárov:

  1. No nějaké kozačky by se mi také hodili :)
    Miska blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělý wishlist a ty kozačky. to je nádhera. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny wishlist, po vysokých čižmách pozerám aj ja a vyšívanú košeľu by som tiež prijala:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto je veľmi pekný wishlist :) asi všetko je také, aké by som si priala aj ja :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. milý Ježiško toto si prosím pod stromček :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aj ja mám tentokrát vo výhľade nejaké vyšívané kúsky. Keď som pred týždňom bola v BA, tak ma v Zare zaujala čierna skôr tunika s kvietkami. Ale zaváhala som a nekúpila, musím napraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Zare majú pekné tieto vecičky. Ak sa ti niečo veľmi páči, respektíve padne ti to hneď do oka, tak neváhaj a danú vec si kúp. Lebo potom budeš ľutovať :D.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.