Výpredaje! Tieto kúsky sa jednoducho oplatia!


Výpredajoví ošiaľ nastal (ako inak) hneď po Vianociach a stále pretrváva. Pred sviatkami sú ceny (pochopiteľne) vyššie než obvykle. Preto sú ľudia, ktorí si Vianoce spravia po sviatkoch. Vyberú sa na nákupy a kupujú si darčeky, pretože vtedy sú ceny aj o polovičku nižšie! Vtedy je pekne vidieť, aká skutočná hodnota daného produktu vlastne je, i to môže byť ešte lacnejšia. Z tohto hľadiska si myslím, že na výpredaje sa oplatí počkať, lenže musíte sa poponáhľať, aby sa vám ušla správna veľkosť a samozrejme aj daný kúsok. Takisto je dobré zavítať do jedného obchodu aj viackrát, pretože tovar zvyknú dokladať, prípadne môžu pribudnúť nové kusy alebo tovar môže ešte zlacnieť. Lenže v takomto nasadení sa dá ľahko stratiť hlava a kým sa spamätáte, vaša peňaženka bude o niečo ľahšia, ak nie prázdna. Je dôležité nepodľahnúť tomu ošiaľu a nenakupovať ako šialená, ale s rozumom (viem, v praxi to ide ťažšie). Podľa mňa je dobré sa zamerať na kúsky, ktoré vynosíte aj na druhý rok, aj o dva, či tri roky. Takýmto  kúskom hovoríme basic kúsky, čiže základné, ktoré sa dajú kombinovať na milión spôsobov, a ktoré z módy nevyjdu.  Trendy kúsky sú len dočasné a rýchlo pominuteľné, preto je lepšie minúť peniaze buď za lacnejší kúsok alebo si ho nekupovať vôbec. Pretože to, čo sa nosí túto sezónu sa nemusí nosiť na tú ďalšiu. Pozerajte aj na materiál a kvalitu výrobku, nielen na jeho cenu. Pred kúpou (to platí nielen pri výpredajoch) si vždy premyslite, k čomu daný kúsok budete nosiť, vytvorte si v hlave kombinácie, spýtajte sa samej seba, či danú vec skutočne potrebujete. Len tak budete spokojné a nebudete ľutovať do čoho ste zainvestovali.

Poďme si teda poporiadku rozobrať, akým kúskom vo výpredajovom ošiali venovať pozornosť a do čoho investovať. 



Kožušiny, kabáty, či bundy sú na našich zimných outfitoch dominantným kúskom. Ľudia okolo nás si všimnú práve to, v čom sme "zabambušené". To, čo je pod kabátom je druhoradé, to si všimnú a zanalyzujú neskôr. Presne toto rozprávam svojmu priateľovi, keď sa ma spýta otázku (ktorú nemám rada): "Načo ti je toľko kabátov (u mňa skôr kabeliek a topánok)?". Vo výpredajoch sa oplatí investovať do bundy alebo do kabáta. Ja osobne odporúčam dlhší kabát v sivej, čiernej alebo hnedej farbe, či vo veselých farbách - ružovej, žltej, kde ľahko schováte pekné šaty, dlhší sveter, či hrejivý kardigán. 


Pri čižmách platí to isté, čo pri kabátoch. Ceny sú o čosi lacnejšie, než pred sviatkami, dokonca nájdete kúsky aj o polovicu lacnejšie, to už viete. Porozhliadajte sa po členkových čižmách na opätku, či vysokých čižiem nad kolená alebo si kúpte tie, ktoré vyzdvihnú váš štýl a ktoré viete, že vynosíte. Popremýšľajte aj nad tým, či investujete aj do extravagantnejších modelov, pretože, ako som vám aj na začiatku tohto článku spomínala, to, že sa teraz nosia tie a tie topánky, neznamená, že sa budú nosiť aj o rok. Jedine, že sa vám podarí nájsť nadčasový kúsok. 



Dlhý, krátky, v béžovej, či modrej farbe, cardigán, s aplikáciami, bez aplikácií... Budem sa opakovať. Dobre nebudem, veď viete, čo chcem napísať. Každým nosením sa nám opotrebúvajú, preto ich stále kupujeme (zbierame), alebo veta typu: "Kratší červený svetrík by sa mi hodil k tej dlhej semišovej sukni", nám je určite známa, preto to viac nebudem rozmazávať. Napíšem len toľko, že ak natrafíte na naozaj dobrý materiál a nosíte často napríklad roláky, tak ako aj ja, určite si vezmite aj viac farieb. 



Tu (alebo pri topánkach) by som mala použiť vetu, ktorú som vám písala pri kabátoch. Vetu, respektíve otázku, ktorú mi dosť často položí môj priateľ pri nakupovaní. A ja si už idem vlasy vytrhať, keď mu stále opakujem to isté. Ja som vo výpredajoch natrafila na dve krásne kabelky, a to na semišovú v červenej farbe (videli ste TU) a na kabelku v dvojkombinácií pastelových farieb a jednej výraznej (uvidíte na outfite neskôr). Takisto sa oplatí poobzerať po doplnkoch na zimu - čiapkach, rukaviciach, či šáloch. 




V článku "Mrazivá pani zima" som vám spomínala, že sa aj tohto roku chystám lyžovať (zatiaľ som nebola). Lenže moja stará výbava bola stará a kedysi som mala pár kíl navyše, čiže aj o čosi väčšia. S priateľom sme prešli niekoľko krát obchody, nakoniec som niečo predsa len našla, i keď som mala trochu inú predstavu. Oplatí sa spraviť prieskum, niekoľko krát navštíviť obchod a tak danú vec kúpiť. Dokonca nájdete tovar aj z minulých rokoch, ktorý sa nestihol predať. Takže, ak ste túžili po nejakej bunde na lyžovanie minulý rok a  už ju nemali, choďte sa pre istotu pozrieť. Možno ju nájdete. 



Zľavy na oblečenie do fitka? Je pravda, že na tieto kúsky nie sú také zľavy, ako po lete, ale nájdu sa. Naschvál som dala názov - výbava na cvičenie a nie výbava do fitka, pretože nie každý chodí do fitka. Niekto si ide zabehať, niekto na bicykel, niekto na turistiku do prírody a podobne. Preto sa skúste poobzerať po jednotlivých kúskoch vhodných na daný šport. Ja som videla už zopár dobrých cien na legíny na behanie. Poobzerajte sa aj po termo oblečení, ktoré sa vám zíde aj pri lyžovaní, či korčuľovaní, jednoducho pri akomkoľvek športe. 




Foto: Vladies


Žiadne komentáre:

Používa službu Blogger.