Jarné #must have 2017


Napriek tomu, že k nám zavítala pani Jar, počasie je ešte vždy všelijaké. V jeden deň nám slniečko čaruje úsmev na tvári, a v iný sa zase máme chuť schovať pred dažďom a chladom. Ale vieme, že počasie sa postupne "opraví" a budú nás čakať dni plné slnka, radosti a pozitívnej energie. Privítajme však tieto dni vkusne, veselo a predovšetkým hravo! Privítajte do svojho šatníka farby, ako napríklad žltú, ružovú alebo modrú, ďalej pásiky, kvety, čipku, volány, výšivky. Obujte si platformy a na uši si zaveste výrazné náušnice. Áno, presne takáto hravá bude táto sezóna. Tešíte sa? Lebo ja rozhodne áno! Pripravila som pre vás kúsky, ktoré sú nielen trendy záležitosťou, ale sú opäť o mne. To, čo sa páči mne, to čo by som si ja sama na seba obliekla. Preto verím, ak máte ku mne blízko a stotožňujete sa s mojim štýlom, že vás inšpirujem. Tak poďme na to!

***

1. Výšivky - ďakujem za tento trend, ktorý ma drží veľmi dlho. Srdce mi zajasá a oči sa rozžiaria pri pohľade na výšivky. Myslím si, že ste v tom so mnou alebo sa mýlim? Nech sú kdekoľvek, či na šatách, blúzkach, nohaviciach, topánkach...je to láska na prvý pohľad, ktorá stále pretrváva. 

2. Výrazné náušnice - čím väčšie, tým lepšie alebo čím zaujímavejšie a výraznejšie, tým lepšie. Reč je o veľkých náušniciach, ktoré budú zohrávať dôležitú úlohu pri našich jarno - letných outfitoch. 

3. Bralet - niečo pre odvážne! Po najnovšom už nemusíte spodnú bielizeň schovávať pod oblečením. Ukážte ju! Chce to samozrejme štipku odvahy a sebavedomia. No pre tie menej odvážne, skúste si obliecť peknú podprsenku napríklad na tričko alebo košeľu. 

4. Platformy - túto sezónu porastieme a to vďaka hrubým platformám, ktoré sa vyskytujú na teniskách, či sandáloch. O pár centimetrov vyššia alebo život na vysokej nohe, ale o čosi pohodlnejšie! Takáto bude sezóna jar/leto 2017. 

5. Farby - jar a leto patrí jednoznačne farbám. Aspoň podľa mňa. Práve preto chcem do svojho šatníka privítať viac farieb, veď to uvidíte samé na mojich "fitoch". Skúste to aj vy. Obohaťte svoj šatník napríklad o žltú, ružovú farbu, či pastelové odtiene. 

6. Volány - podčiarknu našu ženskosť, jemnosť, romantickosť a krásu. Krásne dopĺňajú našu siluetu a zakryjú to, čo treba schovať. Ide o veľký trend tejto sezóny. Treba k tomu ešte viac presvedčivých slov, aby ste si ich na seba obliekli?! 

7. Slnečné okuliare - keď sa na nás začne usmievať slniečko, automaticky siahame po slnečných okuliaroch, čím sa stavajú výrazným doplnkom nášho outfitu. Túto jar sa môžete vyhrať s rôznymi farbami a veľkosťami (veľké "muchy", mačacie, farebné sklá a pod.). Nezabúdajte však na svoj typ tváre, pretože nie všetko každému pristane!



Foto: Vladies 



10 komentárov:

  1. krásne veci :) mne sa tie volány veľmi veľmi páčia, ale ešte som nenašla blúzku(top), ktorý by na mne sedel :/
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím prsty, aby si ho našla lebo volány sú fakt topka ;) ❤.

      Odstrániť
  2. Žlutá kabelka vypadá hodně dobře i mě by se nějaká taková jarní barvička líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už mám žltú kabelku a vytešujem sa z nej :). Určite si niečo farebné zaobstaraj :) ❤.

      Odstrániť
  3. Výšivky miluju! A prostě potřebuji na léto nějaké takové šaty, jako máš tady na wishlistu! :D
    Mr. Kev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. joj tesim sa na tvoje dalsie jarne outfity!

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásna inšpirácia :) ja sa strašne teším na toto jarné obdobie a všetky kvety naokolo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.