Májový wishlist

Tieto kúsky si prosím, pretože ich potrebuje môj šatník a ja tiež! My ženy potrebujeme chceme veľa vecí, napríklad topánky, džínsy, kabelky, slnečné okuliare, kabáty...a nikdy ich nemáme dosť. V tom sme asi všetky rovnaké a asi sa aj všetky pekne zhodneme. Preto to ďalej nerozpitvávam... Okrem toho, že som pre vás stihla pripraviť tento wishlist alebo môj Májový zoznam želaní som sa aj pekne "vytočila". Zistila som, že ak si na blogu chcete pozrieť staršie príspevky, veľkú časť vám ani nezobrazí. Preto si musíte otvoriť nejakú kategóriu, napr. móda a hľadať dané články tam. Dokonca zopár príspevkov som nenašla ani tam. To ma fakt naštvalo! Ak si nejaký nový čitateľ začne prezerať môj blog a preklikne sa na staršie články, tak si pomyslí, že nie som veľmi aktívna. A v máji na neho vybehnú Vianoce, pritom som za ten čas stihla napísať mnoho iných článkov. Och! Musím sa porozhliadať po novom dizajne aj napriek tomu, že sa mi tento páči. Je to daň za to, že je to dizajn stiahnutý zadarmo a nie všetko vždy funguje. Pri kúpenom dizajne by sa vám to nestalo, len je potrebné si za to trochu viac priplatiť. Toľko k tomu. Ospravedlňujem sa, ale potrebovala som sa "vykecať" a taktiež vás oboznámiť s tým, prečo mi to vlastne "hapruje". A teraz poďme na ten zoznam.


*PS: Aký je váš májový wishlist? Čo by ste si želali a čo uvítali vo vašom šatníku? 


***

Nohavice - kedysi som vám v článku TU spomínala, že som milovníčkou džíns a celkovo denimu, ale momentálne mám chuť ich vymeniť za voľné a zároveň pohodlné nohavice. Chcem, aby boli s vyšším pásom, čím mi opticky predĺžia postavu a môžem si k ním kľudne obliecť aj crop top. Zatiaľ som nenašla také, ktoré by mi dokonale sedeli, tak držte prsty! 

Lodičky - už dlhšiu dobu premýšľam nad lodičkami s kvietkovaným vzorom, ktoré krásne oživia jarné outfity alebo rozžiaria tie nudnejšie a dodajú im správnu iskru. Taktiež sa mi páčia lodičky s rafinovanými remienkami, ktoré pôsobia veľmi lichotivo a žensky zároveň. 

Paletka - kto ma sledujte nejakú tu dobu, vie, že som milovníčkou hnedých, zemitých odtieňov. Na očné viečka používam len hnedé očné tiene. Možno to je škoda, pretože k môjmu typu očí by pristali aj iné očné tiene, ale takto sa cítim pohodlne a som sama sebou. Takisto (takmer) každý deň používam rúž v jemnom hnedom odtieni. A zrejme ho už nevymením. 

Clutch - sú outfity, ktoré si pýtajú clutch kabelku a nemusí ísť výhradne o outfit do spoločnosti. Zopár takých outfitov som mala a ešte stále mám v hlave, ale nemala som k ním tú správnu clutch kabelku. Pred nedávnom som jednu našla a objednala si ju, tak som zvedavá, aká bude. Neskôr vám ju ukážem (sledujte @vladiesblog). 

Prstene - respektíve doplnky vedia spraviť svoje. Sú ako čerešničky na torte, bez nich by to nebolo ono. Sú dni, kedy si poviete, že tomu outiftu niečo chýba a možno to bude práve doplnkami. Niekedy stačí malý šperk a inokedy zase výraznejší. Ja si prosím prstene, ale tie tenučké. 


Foto: Vladies 



4 komentáre:

  1. Nějakou paletku, ve které by byly jen hnědé odstíny bych také chtěla :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie lodičky sú úplne nádherné. Želám ti, aby sa ti tvoj tajný zoznam prianí splnil

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, si zlatá :). Niečo som už kúpila a za fakt super cenu a tú clutch kabelku nakoniec nemajú, takže musím hľadať ďalej. A ďakujem ti veľmi pekne, napodobne ;) ❤.

      Odstrániť

Používa službu Blogger.