Košice: Potulky mestom


Minulý týždeň sme si s priateľom na jeden deň "odskočili" k našim susedom. Mali sme v pláne sa len tak potulovať mestom a kochať sa pohľadmi na krásne historické centrum Košíc, čo sme samozrejme aj splnili. Po Prahe a Splite ma uchvátili aj Košice a popravde, vedela by som si tu predstaviť viesť život, aj keď Praha ma láka o čosi viac. Nebola som v Košiciach prvý krát, no vždy ma chytí za srdce a odchádzam s takým dobrým pocitom, navyše si vždy poviem: "tu by sa fotilo". Plánujem už dlhší čas mať fotky aj z tohto čarovného mesta, ale zatiaľ mi to akosi nevychádza. V deň nášho výletu ma napadlo len tak vziať foťák, veď možno niečo vznikne. A veru vznikli tieto pekné zábery. Priateľ ešte nefotil so zrkadlovkou, čiže si len tak skúšal fotiť, čo prišlo, preto nečakajte geniálne fotky. Ale myslím si, že sú pekné a vyšli mu a navyše sú pre mňa peknou spomienkou, preto som ich chcela zvečniť a zdieľať ich spolu s vami. Len zopár záberov je tu mojich a aj to sú niektoré fotené len mobilom.

Čo sa týka nášho výletu, tak samozrejme prešli sme celé krásne centrum Košíc a nasávali tú históriu, pohodu, slnečné lúče. Išli sme okolo Dómu sv. Alžbety (ako inak) a v tom sa ma priateľ spýtal, či neideme na kostolnú vežu. Jasné že ideme! Dali sme 166 schodov a mali sme krásny výhľad na Košice, a ten čo išiel predo mnou mal tiež krásny výhľad, keďže som nemala veľmi vhodné šaty, ale našťastie išiel predo mnou len priateľ :). Zaujímavé je, že u nás v Prešove som ešte na kostolnej veži nebola, no hlavné je, že v Košiciach áno. Hanba mi! Musím to napraviť! Neskôr sme sa išli navečerať a opäť som videla nevýhodu väčšieho mesta preplneného turistami. Hľadali sme miesto (reštauráciu), kde sa zložíme a dáme si niečo fajné pod zub, lenže tam, kde sme mali namierené bolo všetko obsadené. Nakoniec sme našli pokojnejšie miesto na takmer konci centra mesta a pochutili sme si na chutnom rizote s baby špenátom, brokolicou, kuracím mäsom a parmezánom. Škoda, že som nespravila fotku, pretože aj na tanieri to vyzeralo veľmi pekne. Naše posledné kroky viedli do Auparku, kde sme však veľa času nestrávili, keďže ja nákupné centrá neznášam. Nemám rada veľa ľudí, hluk, umelé svetlá, zlý vzduch... Mám rada pekné veci, módu, rada sa teším z nových kúskov, no v nákupných centrách sa mi nenakupuje práve najpohodlnejšie. Na druhej strane sme boli trochu unavený a preto sa nám veľmi nechcelo nakupovať. 

Toľko k nášmu výletu, z ktorého som vám fotky chcela ukázať už skôr, lenže priateľ nemá vždy voľno a preto využívame voľný čas, ako sa len dá. Ja medzi tým (ak mám voľno) upravujem fotky a pripravujem články. Už ich je niekoľko, tak pevne verím, že sa máte na čo tešiť, ale predovšetkým si nezabúdajte užívať leto a to poriadne do sýtosti! 

*PS: Súčasťou môjho "cestovateľského" outfitu sú červené "platformáče", ktoré milujem! Cestujú so mnou takmer vždy a sú extrémne pohodlné, aj keď priateľ tomu nechce veriť a tiež mi nádherne predĺžujú nohy!











#OOTD: Dresses - Zaful / Bag - Orsay / Shoes - Topankovo / Sunglasses - Okuliarewayfarer.sk


Photo by Vladimír V. & Vladies

6 komentárov:

Používa službu Blogger.