GIVEAWAY I. Prívesky na krk


Prajem vám pekný večer a všetkých vás srdečne pozývam do mojej prvej giveaway. Týmto sa vám chcem poďakovať za vašu podporu, sledovanosť a vaše komentáre. Verím, že sa vám páči môj blog a že ho navštevujete s radosťou a naďalej aj budete.

Darček odo mňa bude pre vás ručne vyrobená retiazka, pričom tá, ktorá z vás vyhrá, retiazku spravím v jej požadovanom mene alebo prezývke a vo farbe, ktorej bude chcieť! Súťaž bude trvať do 28.2. 2014, kedy oznámim výherkyňu tejto retiazky. Vyhrať môže len jedna z vás, prajem vám veľa šťastia! Pred zapojením sa do súťaže je potrebné splniť následovné pravidlá:

1. napíšte svoj email do komentára
2. stať sa fanúšikom Vladies blog na Facebook-u
3. sledovať môj blog 
4. napísať do komentára meno/prezývku retiazky a farbu v akej ju chcete mať


Z týchto farieb si môžete vybrať. 

Photo by Vladies
Vladies

29 komentárov:

  1. Daria,krémová/bledohnedá
    daria.cvekova6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašne je to krásny nápad :) veľmi sa mi páči tvoj blog aj príspevky :)
    http://dtheblogger.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. b.girethova@gmail.com
    Fb: Barbora Girethova
    Bloglovin: beastlovesbeauty
    Páčil by sa mi nápis "Beast" na zlatej retiazke v béžovej (?) farbe:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Natalie. cervena
    natalia.tapferova@gmail.com :)
    je to uplne ultra mega krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fb&GFC Anežka Šulanová
    paneska.sulanova@gmail.com
    Annie :))) a bledohnedá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. obstovasimona@gmail.com
    zlatá retiazka a nápis v tej staroružovej - Sima

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    líbil by se mi zlatý řetízek s světle hnědým nápisem Dream
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi pekne, ale ja neviem čo by som si vybrala... to až po dohode so sestrou keďže výhra by išla jej :)
    GFC - veronika.zorska
    FB - VeRonika Zorská
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj! :)
    anuska128@seznam.cz
    GFC:Aneta Pavlačková
    FB:Aneta Pavlačkovoá
    anuska128@seznam.cz
    Asi zlatko! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na fb sleduju i zde sleduju ;) jako Dullsinea. Jsi šikovná, že něco takového dokážeš sama vyrobit :) Můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz
    Škoda, že mezi barvičkami není černá...a tak v případě, že bych vyhrála, bych brala asi červenou nebo nějakou tu světloučkou. Pokud to musí být jméno nebo přezdívka, tak asi Dullsinea a pokud to mlže být i něco inačího, tak mě napadá : přání!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB: Andrea Zalubilová
    GFC: Andrea Zalubilová
    andie002@seznam.cz
    http://andie-fashion.blog.cz/
    Barvu bych si vybrala asi tu nejsvětlejší a nápis Dream :)

    OdpovedaťOdstrániť

  12. Email: harcarikova.natalia@gmail.com
    A keby som vyhrala:) tak červená a bolo by tam napísane Natty:)
    Užastný blog Vladka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. eliota@centrum.cz
    fb like splněn
    sleduji jako El
    ráda bych červenou barvu a jméno Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krémová farba a meno Lucia :)
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com
    Červenou barvu a jméno Claire

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Susterova.Katerina@seznam.cz
    Facebook: Kačí Šusterová
    GFC: Kateřina Šusterová
    Krémová barva - Love

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Náhrdelníky sú moc pekné. Sledujem ako Dany Love. A vybrala by som si asi zlatú retiazku, ružový nápis Love. Danylovelife@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj
    moc pěkná giveaway
    fb bohužel nemám snad to nevadí ale nechci si ho zakládat
    přes GFC jako alistastna11
    přes Bloglovin alisekblog
    email:alicestastna@email.cz
    www.aliceandmichaela.blog.cz
    kdybych vyhrála tak bych si vybrala krémovou barvu a nápis alisek

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Email: lenka.durcekova@gmail.com
    FB: Lenka Ďurčeková
    GFC: Lenka Ďurčeková
    Páčila by sa mi retiazka s nápisom "Books" v červenej farbe. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sleduju, lajkuju ;)
    Růžová-Romča
    romana.vl@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj :)

    Neviem, či splním aj tretí bod súťaže, keď nenapíšem meno alebo prezývku ale ak by som sa stala víťazkou rada by som náhrdelník darovala, pretože mi to príde ako naozaj skvelý darček. Pravdepodobne mojej sestre, keďže sa blížia jej narodeniny alebo kamarátke... :)
    Môj mail: nvujisicová@gmail.com
    A už Ťa sledujem, tiež LIKE na FB :)

    Super blog, veľmi sa mi páčiii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Vše splněno.:))
    aria.montghomery@gmail.com
    A vybrala bych si Love červenou barvou.:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC Denisa . Bezejmená
    email mcdeniska14@gmail.com
    červenou Lukáš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. wau, krásne! vybrala by som si nude farbičku a Dominika :)
    GFC Dodula.
    dominika.holosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Splněno! Jsou krásné.:)
    batova.eliska@gmail.com
    červená a stříbrný řetízek s nápisem Modrá.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB:Andrea Miškocová
    GFC: Andrea Miškocova
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Nápis "Books" v červenej farbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Fb- Maťka Pappová
    červenou Maťka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. email- 9sasinqa9@gmail.com
    FB- Saskia Bartošová
    naozaj je to krásne, a chcela by som nápis: Saskia a farba svetlá modrá :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ja by som si asi vybrala tú s nápisom Love v červenej farbe :))
    sledujem ako Lizzy,sledujem aj na fb
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.