X-MAS Giveaway II. Vianočné prekvapenie


Vianočná atmosféra všade navôkol, pomaličky začíname zdobiť svoje príbytky, piecť chutné koláčiky podľa tradičných aj netradičných receptov, naše kroky vedú po škole, či práci čoraz častejšie na Vianočné trhy, na hrejivý punč, v obchodoch zháňame posledné darčeky, pri upratovaní alebo vyrábaní vianočných dekorácií počúvame vianočné pesničky, cítime tú príjemnú vôňu horiacich sviečok.

Jednoznačne pre mňa jedno z najkrajších období v roku. Ešte keby sa chcelo Perinbabe "zasnežiť" bolo by to eňo-ňuňo alebo ako to poznáte, tip-top. Všetci, veľkí aj malí sa tešíme na toto čarovné obdobie, na úžasný šalát s rezňom, na kapustnicu, na svetielka, na punč, či medovinu, na chvíle s rodinou a samozrejme aj na darčeky. Pri darčekoch by som sa na chvíľu pozastavila, pretože aj odo mňa môžete dostať jeden malý darček pod stromček, čím budete mať o jeden darček naviac. Stačí splniť zopár pravidiel, aby ste sa zapojili do súťaže a samozrejme nezabúdajte sledovať Vladies blog. Hrať sa bude o malé prekvapenie, ktoré samozrejme neprezradím, potom by to už nebolo prekvapenie. Všetko sa dozviete v pravý čas. Súťaž ukončím dňa 24. decembra a do 12 hod. zároveň vyhlásim meno výherkyne na svojej FB-stránke TU. Výherkyňu budem kontaktovať prostredníctvom mailu, ktorý zanechá v komentári. Prajem vám veľa šťastia a pekný predvianočný čas! 



Pravidlá: 


Sledovať Vladies blog na FACEBOOK-u 

Napísať do komentára svoj E-MAIL, aby som vás v prípade výhry mohla kontaktovať 

Napísať KOMENTÁR, čo sa vám na blogu páči/nepáči, čo nové by ste na blogu privítali 

/dobrovoľné/ Sledovať Vladies blog na INSTAGRAM-e 

/dobrovoľné/ ZDIEĽAŤ príspevok na Facebook-u /nezabudnite napísať odkaz -url stránky/ 




Foto: Vladies


15 komentárov:

  1. Sleduji jako M. Wittgenstein. Tvůj blog neznám dlouho a tak teď můžu jen poznamenat, že těch postranních lišt je trochu moc a oblíbené články jsou příliš dole.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéééééj :) super súťaž :) idem sa teda zapojiť :) sledujem ťa aj na fb aj na insta a najviac sa mi na blogu páči jeho nápaditosť a tvoja tvorivosť keďže si veľmi kreatívna dušička je to na blogu vidieť :) A hlavne nie je tuctový čo je úplne super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi libi tve outfity, uvitala bych vice clanku o kosmetice.
    Fb EVA richterová Ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa páči tvoj blog, aj dizajn, je taký jednoduchý a prehľadný. A páčia sa mi články ako napríklad, keď si písala o vďačnosti a podobne. :-)

    Sledujem ako Weilynn Ka :)
    weilynnka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi design blogu a pak určitě outfity. :)
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj,
    v první řadě chci napsat, že je to skvělá soutěž. Miuju překvapení :D :)

    Když rozkliknu tvůj blog, moc se mi líbí to uspořádání :) Miluju tvoje outfitové články, které jsou vždy úžasné. Navíc jsi fakt krásná, takže se na tebe i dobře kouká :) Také máš nádherné fotorafie a hodně kvalitní :) Také ráda koukám na DIY články :)

    Co bych možná ocenila jsou nějaké kosmetické články. Moc e mi líbí jak se líčíš, tak by se mi hodil o tom i nějaký článeček :)

    Sleduju tě i na instagramu a soutěž jsem sdílela na mém profilu jako Kateřina Maléř :)

    Krásné prožití Vánočních svátků :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. FB: ZuZu Predaj Sabo
    sabova24(zavináč)gmail(bodka)com
    a páčia sa mi tvoje DIY nápady :)
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj super sutaz :)
    prekvapenia su vzdy kuzelne
    sledujem ta cez tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. a zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/?fref=ts

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    Chválím degign hlavně u úvodní stránky a tvoje DIY (hlavně ten vánoční svetr je super). Tvoje outfity jsou bezvadně propracované a moc ti sluší :) Líbily by se mi i lifestyle články ze života :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. FB: Aly Artvik
    aly.vikart@gmail.com
    Tvoje články sú veľmi sympatické, nech už píšeš o čomkoľvek. :) Blogy s oblečením nesledujem, ale tvoje outfity si vždy rada kuknem. A tiež krásne fotíš - myslím tvoje fotky napríklad pri diy. :) A ako psičkárka by som ocenila aj častejšie zábery tvojho psíka alebo nejaký článok o domácich maznáčikoch, pretože máš tuším aj mačičku (?). :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zdieľam https://www.facebook.com/jasmine.drehofalo/posts/1365250123519107

    OdpovedaťOdstrániť

Používa službu Blogger.